Gå til innhold

Tok dere ELtester?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle heldige gravide:))

Jeg fikk positiv EL test i dag, og lurte på når dere hadde sex i forhold til positiv test?

Hadde sex i natt, altså natta før positiv test..Tror dere det går an å bli gravid med bare den sexen eller må jeg ha sex i dag og i morgen også?

Husker dere når dere hadde sex da dere ble gravide?

Håper noen snille gravide orker å svare på dette:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg testet ikke etter EL den pp jeg ble gravid, men visste for min del at EL smerter= EL.

 

Hadde EL på en torsdag og hadde sex mandag, onsdag, fredag, søndag. Da satt den :-)

Annenhver dag er nok sier de!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Vi hadde sex hver dag i prøveperioden vi!! Tok el-tester, men hadde lite utbytte av det. Denne mnd som jeg ble gravid slo den nemlig ikke ut, eller så hadde jeg EL på annet tidspkt....Jeg tror mye sex er det sikreste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får vel satse på sex i kveld og i morgen kveld også da..for å være på sikre siden, vet jo ikke hvor lenge svømmerne hans lever:))

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tatt el tester. Fant ut at det bare ble enda mer stress. Har regelmessig el. Jeg har lest at sædcellene har bedre kvalitet, hvis mannen ikke har utløsning hver dag. De får mer tid til og modnes. Jeg stresset selv med å ha masse "sex" rundt el til tider. Ble mer en plikt enn en fornøyelse. Kan nesten ikke kalle det sex en gang.

 

De gangene jeg har blitt gravid er de mnd vi har prøvd minst. Vet ikke om det er tilfeldig eller opp at man da stresser mindre.

 

Du skal se det blir din tur snart. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym:))

Ja det var akkurat det jeg tenkte på også...pliktsex er ikke noe gøy nei..

Første gangen jeg ble gravid, så tenkte jeg nesten ikke på det, fordi jeg trodde jeg ikke kunne bli gravid..men fulgte ikke med på syklusen da nei..

Mista desverre i uke 8..så nå VIL jeg bli gravid igjen!!

 

Takk for lykkeønskninger:))

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...