Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Vet ikke om du husker meg.. fikk litt hjelp av deg for et par dager siden ang. lite melk. har pumpet som en gærning og det har hjulpet på produksjonen men måtte gi litt mme for det! Og nå gidder han ikke ta puppen lenger!! Fullstendig puppenekt!!Han er sulten men vil ikke suge for det... hva skal jeg gjøre? har ikke gitt han flaske i dag men han er da så sulten... så føler jo at det er så dårlig gjort av meg! Han er 5,5 mnd og får 2 grøtmåltider per dag... Håper du kan hjelpe meg...
Expat Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Får han tenner, er han forkjølet? Tar han puppen i søvne? Kan du lete frem tråden fra sist og skrive inn http'n fra den?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Det er den litt lengre ned. Overskriften er: Hjelp!! Tror du svarte meg senest i går... får nå pumpet ut 60 ml på 5 min, litt stolt av det;) Men han vil ikke ha puppen for det... måtte gi han flaske nå før vi la han, han var jo så sulten stakkar... prøvde å gi han puppen men han nektet! Kanskje ammetiden min er over snart...? Han tar den fortsatt på natta, ammer da ca 3 ganger!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 glemte å svare på noe.. han er ikke forkjølet og vet ikke helt om han får tenner... sikler da en del og tygger på alt en kan tygge på men det er da egentlig ikke så uvanlig.. er ikke grinete ellers...
Expat Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Tror du må smøre deg med tolmodighet til melken er tilbake for fullt med pumpa, og så smyge puppen på ham. Ligg i sengen sammen når han er sånn medium sulten og ha puppen tilfeldigvis ute...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Har du forsøkt sugekateter ? Gi han mme gjennom det, da stimulerer du produksjonen samtidig. Les mer om det på Ammehjelpen. Ring Maersk Medical på tlf. 22 68 60 95 og hør om de kan sende deg noen du kan prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå