Gå til innhold

Urgh!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Stakkars lille gutten min sliter med tennene sine. Ble ikke mest søvn på meg sist natt, nei. I dag har han vært temmelig sutrete stakkars liten. Har nesten ikke spist noe som helst. Men til kvelds fikk jeg i ham en bitteliten porsjon grøt, halvt beger fruktmos og tilslutt en proppfull pupp. Ble så glad fordi jeg tenkte at nå er han på vei til å bli i form. Men så avsluttet han kvelden med å kaste opp alt sammen... Over meg! Nå ligger han i ren pysj og sover i sengen sin, men gråter litt i søvne stakkars. Heldigvis kommer mannen min hjem snart, i natt får han hjelpe til litt med gutten.

 

Nå skal jeg gå og dusje vekk litt grøt/frukt/melk og så skal jeg spise en STOR sjokolade! Vi dibbes vel i kveld når humøret er steget! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ikke mye godt ut. Stakkars gutten din. Har du prøvd å gi paracet? Benjamin begynner også å bli mer sutrete nå. Biter febrilsk etter ting og sutrer mens han har alle fingrene i munnen. Ga paracet i går kveld. Ville ikke roe seg. Men kjenner ikke antydning til tenner ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, føler med deg. Ikke tenner her, men er så ivrig på dagen nå at hen ikke vil sove. Overtrøtt nå og helt gal i senga. Skal liksom trene om 1 time og jeg har syk mann også, så har liksom 2 unger jeg nå da....phu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars Karsten fikk Paracet, men det hadde visst ikke mye effekt... :o( Håper den tanna kan komme snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkars liten! Og stakkars deg også, det blir nok tidlig kveld på oss begge i kveld! :-) Håper det blir litt mer søvn på deg i natt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der inne og dyttet smokk 25 ganger allerede! Og ammet to ganger... Ser ikke ut til at Paraceten har så mye effekt i kveld heller! Men nå kom akkurat mannen min inn døra, så da får jeg vel litt hjelp i natt i hvert fall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm er smertelindrende, men det visste du kanskje? I tillegg til at det er kos i pupp. Nå vet jeg ikke hvordan Karsten reagerer på "kald" smokk, men mamma sa hun la smokk i kjøleskapet en time, så fikk vi den. Biteringer kan jo legges i kjøleskapet, sikkert der hun har det fra, og hun mente det virka da, men "alt" hun har gjort er jo det beste!(Ikke for å si noe galt om mamma, hun er super!) Har ikke rpøvd det på Ingrid, men hun har ikke vært sååå plaget, bare litt mer grinete, men ynker seg ikke. Det er kanskje litt dristig å prøve på noe sånt i natt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov han lenge etter dere gikk i dag? Kanskje det ødela litt for nattesøvnen at han sovnet så sent? Får håpe den dumme tanna kommer snart da, er slitsomt for alle når de små ikke har det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet at morsmelk er smertelindrende... Så derfor jeg synes det er greit å amme ham masse nå, selv om jeg kunne tenke meg å redusert litt på det på nattestid... :o) Biteringene ligger i kjøleskapet, men kunne jo prøvd det med smokken. Eneste er jo bare at han sutrer hvert femte minutt, stakkars. De smokkene blir jo varme etter ett minutt i munnen. Dentinox virker bra, men bare en ti minutters tid...

 

Karsten sov lenge i dag, ja. Han sov vel nesten 2,5 time han! Men tror ikke det er det som ødelegger for nattesøvnen, han bruker å sove mer i løpet av dagen han uten at det gjør noe med nattesøvnen. Nå er det tenna som plager ham, for han ynker seg skikkelig stakkars... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med lillemann idag, da? Har dere hatt en travel natt? Tenner er ikke morsomt:( før de kommer, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er han så veldig plaget han da stakkar.. :o(

Og ekstra ille blir det når de holder på nattestider, da blir jo alt så mye tyngre.

 

Ørjan har ikke begynt med tenner ennå, blir spennende å se når de bestemmer seg for å komme. Visste ikke at mm var smertestillende jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Stakkars Karsten er i mye bedre for på dagen enn natten. Litt mer sutrete og utålmodig på dagtid enn han bruker å være, men ellers er han grei på dagtid. Ser ut til at det er natten som er slitsom for ham. I natt gikk det greit frem til 0130, så kom han inn i sengen til meg. Sutret litt i søvne frem til 05 og da var det morgen! (til mors fortvilelse!) :o) Har fått sovet endel på dagen i dag, da, nå må jeg snart vekke ham så han rekker å være våken før han skal sove til natten! ;o) Jeg har kjent etter en drøss med ganger i natt for å se om tanna har kommet, men ikke enda... Men det ser ut som om det er like før den kommer. Må kanskje belage oss på en natt til med lite søvn, men så får vi tro at den kommer ut!

 

Vet ikke om tenner er så morsomme etter at de har kommet heller, jeg? Var på barseltreff i dag og da var det ei av jentene som ble bitt i puppen! Au, au! Så nå ammer jeg med litt frykt i meg... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...