Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er i uke 33+4. Har gådd igår og idag med litt vondt bak i korsryggen, samtidli så jeg kjenner "murringer"/som noe strekkes litt på begge sider av lyskene. Dette er ikke så vondt, men mer ubehagelig på en måte. Var på kontroll hos denne uka. Da kunne hun kjenne ungen godt nede i bekkenet, men hodet er ikke festet. Livmorhalsen ble sjekket forrige uke. Da var den umoden, men livmortuppen er bløt, å litt åpen. Jeg er og veldig plaget med kynnere. Men i tillegg til dette føler jeg at jeg må oftere på toalettet (både for avf, og urin). kjennes som d hele tiden er avf på tur, men dette er falsk signal når jeg kommer meg på badet.. Skal jeg ta dette me ro, å håpe dette er normalt, eller kan det være noe som skjer kanskje tidligere enn ventet?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Vi her inne er nok ikke kompetente nok til å gi deg et skikkelig svar. Er du usikker bør du hellet ta kontkt med fagfolk syns jeg!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har det akkurat likedan, og har vært på kontroll idag..myk men lukket limorhals med åpen tupp. Legen sa at den kom nok til og holde en god stund selv om den var myk. Kynnerene mine er sterke og det kjennes akkurat som du beskrev, som om jeg må på do.. Jeg har vært ofte på sykehuset pga av at jeg har vært nervøs..de er nok kraftig lei av meg. men det er ingen truende for tidlig fødsel sier de så da må jeg bare slå meg til ro med det. Ringer du så kan du la jordmor bestemme om du trenger ny sjekk
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Takk for svaret.. Det er litt ekkelt å kontakte jm for ofte synes jeg. Er nok litt redd jeg bare blir "plage" på en måte:-) Synes dette er en flott side. Det er ofte gode svar å få om man er usikker på noe. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå