Gå til innhold

April: fremdeles syk *snufs*

**synne**

Anbefalte innlegg

I dag våkna jeg blid og uthvilt... og det varte ca en time... :( Blir kvalm av å sitte og stå/gå... Orker ingenting.. Vil bare sove, men får det selvfølgelig ikke til.. :( I totiden i dag ble det for mye, da knakk jeg sammen på senga og gråt en halvtime.. Snuppa er helt frisk, og lettere hyper, vil ikke sove, bare leke med mamma -som ikke strekker til... Og når mamma gråter, gråter selvfølgelig snuppa og, for det er jo litt skummelt... -forståelig nok.

Fikk omsider tak i svigermor, og hun kunne komme og trille en tur med snuppa så jeg fikk sove og hvilt meg... Jeg sa gubben kom hjem til vanlig tid, så hun trengte bare være ute en time.. Klokka gikk og de kom jo aldri tilbake, så gubben ringer til henne. Da var de gått hjem til svigers, og koste seg der (45 min å gå). Og hun spurte om snuppa ikke kunne sove der i natt!!!! SNILLE SVIGERMOR!!!

Så her ligger jeg, sengeliggende for 3. dagen på rad...Fullstendig hjelpesløs.. Og det er forferdelig kjedelig, og ubehagelig!! Gubben er ute og har laget knekkebrød til meg, -hvis jeg skulle få matlyst.., henta pcn til meg så jeg kan ha noe kontakt med omverden, og skal handle alle mine sære lyster på vei hjem igjen... Må vel kunne si SNILLE MANNEN MIN og...!!

Må få si at jeg syns forferdelig synd i meg selv nå..for hater å være syk.. Og skuffelsen blir jo enda større når jeg trodde jeg var helt bra igjen, for så å bli skikkelig dårlig enda en gang!! Spydde i over 9 timer!! Og sprang på do i over 14 timer!! Må bare si det, for jeg trenger litt oppmuntring og medfølelse nå...

Og bare sånn i tillegg så har jeg fått så mange og intense kynnere i forbindelse med all spyingen -og de har ikke gitt seg enda.. pluss at babyen er superaktiv inni der, og det er ikke akkurat behagelig det heller akkurat nå.. :s

Takk for at du gadd lese all klagingen min!! Måtte bare dele med noen, for blir litt ensomt her nede i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar deg!

Men bra du har snill mann og svigermor da.

Jeg er ferdig med en hel uke engeliggende influensa, den var skikkelig hard! Over 40 i feber, og helt kake. Gikk ned 5 - 6 kilo ( og jeg som er gravid).

Men etter en uke ble jeg frisk.

God bedring.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff stakkars synne.....dette hørtes ikke godt ut. Håper du får hvilt deg litt nå da. Kjekt med en svigermor som trår til litt.

GOOOOOD BEDRING til deg...

.............klem..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...