-carina- Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Inviterer til DIB-treff for juli 2006 barn og andre DIB-barn. Denne onsdagen møtes vi på Child Planet på Majorstua. Møtes fra klokka 11. Adresse: Middelthunsgate 21 A. For mer informasjon om Child Planet, se hjemmesiden deres: http://www.childplanet.no/omcp.htm Alle er hjertelig velkommen! )
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Vi kommer, det blir morsomt å prøve et sånt møtested og:-) Da kan de virkelig leke og bruke energi:-)
tre små:-) Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Dette hørtes morsomt ut! Dette prøver vi å få til!
mumsi tobarnsmor Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Har aldri vore på eit slikt treff før, men det hadde jo vore litt kjekt Er det mange som bruker å komme? Berre synd at eg har fast trilledag med barselgruppa mi kl 11 kvar onsdag...
-carina- Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2007 Heisann Musi! Hadde vært kjempekoselig om du var med en dag! Vi startet med disse treffene før vi fikk igang treff med helsestasjonene vi tilhører. Forsøkte å forandre treff-dag, men siden vi hadde DIB-treffene på onsdager har vi alle fått helsestasjons-treffene våre på andre dager.... Kan ikke høre med disse jentene dine om å forandre dag, da? Kanskje vanskelig?! Varierer veldig hvor mange vi er. Vi startet med å treffes på kafe, har truffet hverandre hjemme hos oss selv, men nå i det siste har vi begynt å møtes i byen igjen. (Enklere, siden vi bor på forskjellige kanter av byen). Varierer veldig hvor mange vi er, har vært bare 2-3, en gang i blant 10-11 stykker. Vanligvis er vi ca 5-6 stykker... Bare følg med på treff-sidene, vi legger ut informasjon her jevnlig. Når vi treffes er det veldig koselig, så det hender at treffene drøyer ut til 14-15... Så du kan jo trille med jentene først og så komme og treffe oss eventuelt... )
Lindia Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Hej! Har inte varit med innan,ska gøra ett førsøk att komma den här gången.Men ses man utanfør?Hur vet man vilka vi är?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har en juli 05 gutt... Kan vi være med? Mulig jeg må være hjemme med ham på onsdag da dagmammaen har stengt pga sykdom...
-carina- Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2007 Heisann! Dere er begge to hjertlig velkommen! )
-carina- Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2007 Folk bruker å komme fra klokka 11... Så hender noen kommer 12 andre 13... Derfor litt kjedelig å stå utenfor å vente! ) Jeg vet ikke helt hvor mange vi blir enda, men jeg tror at vi skal være enkle å finne. Tidligere har vi jo møttes på Onkel Donald, og da er det jo ikke så mange barnevogner, så da har vi vært enkle å finne. Men jeg tror ikke det er sååå mange på Child Planet på dagtid i uka heller. (Men jeg vet ikke, for jeg har aldri forsøkt å gå dit tidligere!) Regner med at vi må sette vognene utenfor, så det er vel ikke så lett å forklare vognene våre heller for at dere skal kjenne oss igjen... Men jeg antar av vi blir sittende i kafeen, mulig gå litt til og fra, og så blir vi vel en gruppe på 5-7 stykker... Det er bare å spørre om vi er fra DIB. Dersom vi ser noen som kommer inn døra og ser litt spørrende ut så skal vi prøve å vinke! ) Jeg regner med at jeg kommer til å være der fra klokka 11... )
kosemoms♥med ny spire Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 Jeg blir også med:-) Fikk ikke vært med sist onsdag, pga bursdagen til far i huset her! Men dette gleder jeg meg veldig til å se hvordan er! Kommer noik også til å være der fra 11! Vi sees:-)
groma80 Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Jeg og Guri kommer! Vet ikke om vi kommer til akkurat kl 11, men vi kommer. Gleder oss:o)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 Jeg og Nikko kommer ikke allikevel i morgen... Dattera til dagmammaen er frisk, så da drar Nikko dit og jeg på jobb! Kos dere! :-)
mumsi tobarnsmor Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 Det hadde vore kjekt å møtes, men no er jo kl 1130.... Hadde glømt av at det var i dag det skulle vere.... Barselgruppa mi skal ikkje møtes denne gangen, så det hadde jo passa perfekt. Kanskje eg rekker å stikke bortom ein tur likevel hvis dere er der ei stund, som dere skriver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå