Gå til innhold

DIB-treff onsdag 21 mars kl 11 på Child Planet

Anbefalte innlegg

Inviterer til DIB-treff for juli 2006 barn og andre DIB-barn.

Denne onsdagen møtes vi på Child Planet på Majorstua. Møtes fra klokka 11. Adresse: Middelthunsgate 21 A.

For mer informasjon om Child Planet, se hjemmesiden deres:

http://www.childplanet.no/omcp.htm

Alle er hjertelig velkommen! :o)

Fortsetter under...

Heisann Musi!

Hadde vært kjempekoselig om du var med en dag!

Vi startet med disse treffene før vi fikk igang treff med helsestasjonene vi tilhører. Forsøkte å forandre treff-dag, men siden vi hadde DIB-treffene på onsdager har vi alle fått helsestasjons-treffene våre på andre dager.... Kan ikke høre med disse jentene dine om å forandre dag, da? Kanskje vanskelig?!

Varierer veldig hvor mange vi er. Vi startet med å treffes på kafe, har truffet hverandre hjemme hos oss selv, men nå i det siste har vi begynt å møtes i byen igjen. (Enklere, siden vi bor på forskjellige kanter av byen). Varierer veldig hvor mange vi er, har vært bare 2-3, en gang i blant 10-11 stykker. Vanligvis er vi ca 5-6 stykker...

Bare følg med på treff-sidene, vi legger ut informasjon her jevnlig. Når vi treffes er det veldig koselig, så det hender at treffene drøyer ut til 14-15... Så du kan jo trille med jentene først og så komme og treffe oss eventuelt... :o)

Annonse

Folk bruker å komme fra klokka 11... Så hender noen kommer 12 andre 13... Derfor litt kjedelig å stå utenfor å vente! :o)

Jeg vet ikke helt hvor mange vi blir enda, men jeg tror at vi skal være enkle å finne. Tidligere har vi jo møttes på Onkel Donald, og da er det jo ikke så mange barnevogner, så da har vi vært enkle å finne. Men jeg tror ikke det er sååå mange på Child Planet på dagtid i uka heller. (Men jeg vet ikke, for jeg har aldri forsøkt å gå dit tidligere!)

Regner med at vi må sette vognene utenfor, så det er vel ikke så lett å forklare vognene våre heller for at dere skal kjenne oss igjen... Men jeg antar av vi blir sittende i kafeen, mulig gå litt til og fra, og så blir vi vel en gruppe på 5-7 stykker... Det er bare å spørre om vi er fra DIB. Dersom vi ser noen som kommer inn døra og ser litt spørrende ut så skal vi prøve å vinke! :o)

Jeg regner med at jeg kommer til å være der fra klokka 11... :o)

Jeg blir også med:-) Fikk ikke vært med sist onsdag, pga bursdagen til far i huset her! Men dette gleder jeg meg veldig til å se hvordan er!

Kommer noik også til å være der fra 11! Vi sees:-)

Det hadde vore kjekt å møtes, men no er jo kl 1130....

Hadde glømt av at det var i dag det skulle vere.... Barselgruppa mi skal ikkje møtes denne gangen, så det hadde jo passa perfekt. Kanskje eg rekker å stikke bortom ein tur likevel hvis dere er der ei stund, som dere skriver?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...