Gå til innhold

79èr snart3barnsmamma? !!

Anbefalte innlegg

Heisann ..

Lite trøsteinnlegg fra meg her... så at den hersens tanta dukket opp hos deg !!!! Fysj og Fysj..!!!!!!!!!

*trøsteklem*

Vi får belage oss på å lage desemberbarn vi da :)

HAr ikke fått riktig tanta her, men tempen varsler ganske nøye når det skal skje - så jeg får bare krype inn i ob-land i morgen :(

Du rakk vel ikke engang å teste du da , stakkars.... :(

MASSE KLEMMER ,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8528320-79%C3%A8r-snart3barnsmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei!!

Tuuusen takk for trøste innlegget....det trente jeg...:).

Ble ikke mye testing på meg nei!! Hun har aldri kommet så tidlig før. Så denne syklusen ble bare på 23 dager...pleier å ha 25 dagers syklus.... Ja, ja...jeg får rusle inn i min 7 pp (trodde virkelig ikke at det skulle ta så lang tid)....med nytt mot...:)

Når har du IKM? Har du tempa lenge?? Sikkert lurt å gjøre det, men jeg orker ikke det...:)....Vi får håpe at tempen din er feil da...he, he...hvis det går an da....Jeg krysser fingrene for deg, og håper tanta holder seg vekke....

Klem

Hm...... forseint !

hun kom med et skikkelig mageknip til barne-tv :(

Tempen slår nok ikke feil nei ! Eneste sikre jeg vet om .)

Har sette så mange som sliter med tester mm, finner aldri EL på testing jeg så jeg må tempe for å ha kontroll !

Hadde 1 dag lengre lutealfase nå....kan jo være positivt det.

Går inn i 6 pp etter MA, så nå syns jeg den kan sitte !

Huff.....så kjiipt!! Ja da får vi satse på desember barn. Dersom jeg blir gravid i denne kommende pp`en kommer det opp at jeg har termin den 10.desember....men da blir det november barn på meg pga jeg må ta keisersnitt 14 dager før termin...Hvilken ikm uke tilhører du nå i de nye pp`en?

Jeg vil kunne få termin 16.desember... dvs KS 2.desember :)

... Mitt 3 KS i tilfelle :)

Vet ikke helt IKm uke før jeg finner El - vet jeg har 14-15 dager etter El, men man ha El på alt fra dag 13 - 18. dvs IKM uke 14 - eller 15. Jubaluba midt i påsken tenker jeg !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...