Gå til innhold

Æsj, da kom det nye kjøkkenet...


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har vi et kjøkken i deler som skal monteres, men har ikke hatt rørleggeren her enda, så vi må vente en uke..Ser ut som en bombe av pappesker har ramla inn her...argh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, nå trodde jeg du var misfornøyd med det nye kjøkkenet ditt allerede, men så ille var det heldigvis ikke. Håper dere kommer raskt i orden da, stas med nytt kjøkken :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for "tidlig "levering er heller ikke beleilig! Lukk øynene og tenk på hvor fint det blir! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok av planer på tapeten fremover, skjønner jeg! :o)

Du får bare late som om pappeskene står der som en slags moderne kunstverk eller noe! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en diger peis i deler som skal monteres, og alt utstyr til flislegging av et bad og en 200l varmtvannsdunk her og...hjelp...Blir ikke noe treff hos meg med det første...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk på alle de fine papphusene dere kan lage til Emma av all pappen - da har der jo muligheten til å ha pappkunstverket deres lenge inne;-)

Det blir jo spennende med nytt kjøkken, da! Her er det verken kjøkken eller bad i kjelleren i sikte på en stund.. men vi har da så vi klarer oss:-) Hvilken spennende benkeplate var det du bestilte til kjøkkenet, da? Jeg kikker jo på kjøkken hver gang jeg er på IKEA, og det kommer nye ting hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble svart stein benkeplate, syntes den var så stilig:-) Blir bra når vi er ferdige, men det er jo så mye jobb...argh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den synes jeg også er kjempefin! Vil gjerne ha den ved steketopp og vask... Det blir sikkert flott til det kjøkkenet dere har valgt.

 

Tenk på at den jobben dere gjør faktisk er en god del penger spart;-) Ikea er jo billigere fordi en gjør noe av jobben selv - skapene kommer ikke ferdig montert som med dyrere kjøkkenløsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...