lavero Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 hei... noen har dilla på sjokolade å brus i svangerskape mens eg har dilla på strikking:)...Nå har jeg strikket 3 til meg selv i alle farger å solgt 3...Noen som trenger? de er av ullteppegarn...veldig fine,kan fås i rosa,blått eller hvitt.kr 499 kr pr.stk inkl.porto og garn! Send meg en mail: [email protected] kan du også få bilde!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 D er fortsatt IKKE lov å drive salg her inne... Du har fått denne beskjeden et par ganger nå! Averter på FINN.NO heller...
lavero Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 unnskyld meg ,men om du ikke bryr deg om det så kan du bare lese videre på de andre linkene her...irriterende at noen skal bli så "gal" for dette...er nå andre som også selger ting her..å dette teppet er det faktisk mange som er intressert i,å ikke så lett å få tak i hjemmestrikket heller...så bare les videre nedover du anonym...
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Fint at noen har fådd strikkedilla:) Jeg begynte og å strikke:) strikka 2 baby tepper. Men nå er jeg lei:) Du får kose deg vidre med strikkinga di:) Håper du får solgt noen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå