Gå til innhold

Vil bare være helt for meg selv om dagen..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hmmmm.. merker at dette svangerskapet begynner å tære på min mentale helse.. Eller noe i den retningen. Jeg simpelthen orker ikke tanken på å være ute blandt folk om dagen. Ikke en gang å bli med mannen min på trening er en fristende ting å gjøre. Gruer meg for å gå på butikken, hater å kle på meg om morgenen for å dra på jobb, og når jeg først har kommet dit, så gjemmer jeg meg bort på kontoret mitt og håper ingen snakker til meg..

I det siste tror jeg gubben har merket at jeg foretrekker mitt eget selskap, og har funnet på masse med gutta, så jeg skal få tid alene.. Men det her går vel over?

Fortsetter under...

vet hvordan det der er...men eg har hatt det slik utenom svangerskapet også....men har hatt noen små perioder i svangerskapet også.

Ble sliten bare ved tanken på å finne på noe med vennene mine...men måtte bare ta meg sammen litt. Det hjalp å komme seg litt ut, og blant venner å snakke om alt mulig:) fikk liksom litt mer enegi og følte meg litt mer opplagt etter at eg fikk kommet meg litt ut.

så ja det kan gå over:) men eg vet ikke om det kan gå ove av seg selv eller om en må gjøre som meg......men lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...