bebito:-) Skrevet 7. mars 2007 #1 Del Skrevet 7. mars 2007 Leste litt om det på småtroll. Høres jo genialt ut..om det funker som det skal da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 7. mars 2007 Ehh,.. babysense heter det visst:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 7. mars 2007 #3 Del Skrevet 7. mars 2007 Egentlig ikke så mye, jeg vet jo hva det i prinsippet går ut på, men ble nysgjerrig siden du nevnte det og googlet litt - her finner du informasjon for produktet! :-) http://www.nasal.no/babysense.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja jeg har akkurat lest det. Synes det høres bra ut jeg! Kanskje jeg må skynde med og bestille før sambo kommer hjem.,tror han synes jeg kjøper vel mye rart, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. mars 2007 #5 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har hørt om dette før. Har valgt å ikke bruke det, for man kan liksom ikke tenke på alt som kan gå galt... Ei svigerinne av meg bruker den til sønnen, han sover nemlig på magen (selv fra han var nyfødt), så da har de brukt den som sikkerhet. Tror det fungerer bra. Men når babyen blir så stor at den flytter på seg i sengen så kan det hende at de flytter seg ut fra den plata som registrerer pusten. Så du kan oppleve endel falske alarmer, da. Om du har hjerte som tåler å høre en falsk alarm, så kan du sikkert kjøpe den! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå