Gå til innhold

Utrolig trett, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg hos legen. Har føgt blodtrykk. I dag (og litt i går) har jeg vært så utrolig trett. Er dette normalt? Er i uke 38 og har ikke sovet spesielt godt de siste nettene. Andre som er trette. Skal til legen igjen i morgen for å sjekke blodtrykket på nytt, betryggende å vite at jeg blir holdt under oppsikt, men lurer litt på om det er vanlig å være enormt trett nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heh.. har vært utmattet og trett på ettermidd/kveld nesten gjennom hele svangers, jeg... Var det forrige gang også. Tror det er nokså normalt, ja. Er i uke 28 nå. Har fint blodtrykk.

Skrevet

Heisann!

Jeg også har en umenneskelig tretthet. Er i uke 36- sover dårlig, og føler meg nesten som en søvnløs. Prøv å ta deg 15 min. hviler på sofaen innimellom. Det gjør underverker;o)

Hvor høyt blodtrykk har du? Jeg også er under observasjon for dette- hadde 132/88 igår. Skal igjen til legen imorgen. Sammenlikne?

;o)

Skrevet

Hadde 136/91. Første gangen hadde eg faktisk 140/93 men så målte han ein gong til når eg var meir avslappa og då hadde det sunke til 136/91. Er glad for at han tar det alvorleg og vil sjekka det ofte iallefall, men kunne heller tenkt meg ein annan avslutning på svangerskapet...

Skrevet

er oxo veldig trett om dagen.. vært d de siste ukene.. er i uke 37.. men har noen dager innimellom der jeg ikke er 100% daff.. som i dag.. så i dag har jeg fått gjort litt.. vasket litt klær å slikt.. får ikke gjort d de dagene jeg er så trett.. blir bare enno trettere me tanken på å gjøre noe..

Skrevet

Jeg sov meg igjennom forige svangerskap og ser ut til å gjøre det denne gangen også. Jeg er 30+4 og har litt lavt blodtrykk.

Skrevet

jeg var også veldig sliten og trøtt de tre siste ukene før termin. Men dne siste uka har jeg fått masse energi og bekkenet er så bra som det kunne ha blitt!!! så her går det unna om dagen!!!! men kunne heller tenkt meg å brukt energien på å føde....

2 dager på overtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...