Gå til innhold

Erfaringer med libero bleiene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode eller dårlige erfaringer med libero bleien? 12dager til termin og vi vurderer å kjøpe den typen.. skal visst ikke inneholde tilsetningsstoffer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini her tåler di ikke. han får store sår. men nå tåler ikke han noen da... men av alle bleietypene me prøvte før me gikk over til tøybleier, så er libero best egentlig. den han ble minst sår av, og den satt best på han, og ingen lekasjer=)

Skrevet

Ok,takk.. tror vi får prøve libero bleien og se da:o)

Skrevet

verken libero eller pampers inneholder tilsetningsstoffer, hvertfall ikke de som selges i norge. Tenker da på lotion, som ofte er tilsatt i bleier som selges i utlandet. Ellers kan du få den baby startpakken gratis på apotekene, der er det pampers med, seks av hver av de to første størrelsene tror jeg. På barselavdelingene har de som oftest libero til stellet. Da får du prøvd begge de "store" merkene. Kommer litt an på ungen også, om den ene eller den andre passer best:-) for oss passer libero best, han blir rød av pampers bleiene.

Skrevet

vi brukte libero på gutten de første ukene, men byttet til pampers (str3) da han var 2mnd.. de er litt tynnere og har bedre passform

Skrevet

Brukte Libero i begynnelsen da gutten var nyfødt, men gikk over til tøybleier og coop-bleier. Har du vurdert tøybleier?Jeg er veldig fornøyd iallefall. Coop-bleiene er svanemerket og mer miljøvennlig. Dessuten innholder de mindre tilsetningsstoffer enn Libero. Libero har ikke noe sånt merke. Coop-bleiene kjøpes på Coop-butikkene, hvis du er medlem koster 31 bleier 39 kr pr pakke. Helt greie i pris og svært gode i bruk.

Skrevet

Hei!

Vil bare presisere at Pampers-bleiene som selges i Norge også er tilsatt salve. Det står på pakken. Syns Pampers fungerer best på min baby jeg, men det er jo forskjellig fra barn til barn.

Skrevet

libero og coop sine her... vet om mange med dårlig erfaring på pampers, så har ikke prøvd de... nå i det siste har det gått i coopen sine, syns de er høyere på ryggen så det ikke renner så lett bak...

Skrevet

Har brukt Libero siden hun var nyfødt, brukte Pampers i en periode også, men sluttet etter noen pakker fordi de lekte rett og slett.

Strålende fornøyd med Libero:)

Skrevet

Bruker bare Libero og er kjempe fornøyd . Ikke sår, og ikke lekkasje,.

Skrevet

bruke libero,og e kjempeførrnøyd... prøvde me pampers, men syns dem va skikkeli dårli.

Skrevet

Synes libero er gode.

Savner veldig en sånn blå strek som blir synlig da bleien er litt våt..noen som vet om de finnes til små barn?

Skrevet

har ikke brukt de men mener å ha hørt at bleiene fra lidl har det. Mange som er fornøyd med de:-)

Skrevet

Libero er en av bleiene vi faktisk kan bruke, pampers gir utslett.

Vi har gått over til tøybleier, og så lenge en vasker de skikkelig så er det den beste løsningen for barnehuden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...