Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og økte dere mye i vekt etter det?

Merker jeg har begynt litt nå. Ikke alltid jeg får av ringen, og får merker etter sokkene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk d i uke 34 - 35.. ha gått opp 7 kg siden uke 35.. håper d stopper å gå opp så mye no..

er i uke 37 no..

Skrevet

Første gang fikk jeg masse vann i kroppen allerede rundt 3 mnd ( 12-13 uker el noe)

Men nå fikk jeg heldigvis ikke så mye vann før ca uke 26-27... Vekten øker fortere når jeg har begynt å få mer vann, så det merkes godt. Vet ikke helt hvor mye enda, siden jeg ikke har vært på kontroll siden uke 27...

Ringen tok jeg av meg tidlig, for forrige gang fikk jeg den nesten ikke av, venta litt for lenge.

Skrevet

begynte som smått ca i uke 27... Vekten har økt betraktelig etter det, trøster meg med at det meste bare er vann=)

Skrevet

I forrige svangerskap fikk jeg vann i uke 32. Det rareste er at jeg fikk en økning i vann i dagene etter fødselen på sykehuset. Tror det var en kombinasjon av svangerskapsforgiftningen samt sinnsykt hard og vond madrass. Mistet 3 kilo i vann døgnet etter jeg kom hjem!

Denne gangen har jeg så smått fått litt vann fra uke 33. Har merker etter sokkene. Har mer i ukedagene når jeg har vært på jobb enn i helgen hvor bena kan heves litt oftere....

Skrevet

fikk vann i kroppen denne gangen ved 3 mnd. Er nå i uke 34 og har gått opp snart 30 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 33. Får raskere merker i huden nå, men ringene mine sitter like løst som før. Har lagt på meg ca 12kg fra første kontroll hos jordmor til nå.

Skrevet

fikk ikke noe merkbart med vann.. ringen hadde like god plass på fingrene hele svangerskapet og ingen sko var trange... hadde ringen på da jeg fødte og hele svangerskapet-..... gikk opp 13 kilo totalt. fødte i uke 42.

Skrevet

Jeg er 39 uker på vei og har ennå ikke merket noe til vann i kroppen....

Skrevet

Jeg fikk ikke vann i kroppen sist gang, og har heller ikke merket noe til det denne gangen. Er 30+4

Skrevet

er i uke 36 nå. merket at jeg har fått mer hevelse i føtter og fingrer denne uka. legen sa jeg skulle sjekke vekta hver morgen for å kontrollere for begynnende svangerskapsforgiftning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...