Xisix Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Det ser ut som om den gjennomsnittlige brukeren her inne vet minst like mye om de ulike vognene som de ekspeditørene jeg vært i kontakt med i diverse butikker. Flere har til og med kommet med direkte feil opplysninger. Andre steder må man nesten dra ordene ut av munnen på dem.. Er det noen som kan anbefale butikker i Oslo-/Akershusområdet med hjelpsomme og kunnskapsrike ekspeditører? Gjerne butikker som fører Teutonia-vogner?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Vi har kjøpt den ene vogna vår på Rudo på Grønland og har vært superfornøyd med servicen der. Har hørt andre klage, men vi har iallefall fått kjempe-hjelp flere ganger hos en lyshåret mann som jobber der. Den andre vogna har vi kjøpt på Babyshop på Skårer. Vi måtte kjøpe der pga at det var der SAS hadde avtale ellers så hadde jeg aldri handlet vogn der. Hun som hjalp oss var veldig hyggelig - men hun kunne svært lite om vogner. Det kom en annen dame også å hjalp oss etterhvert og hun virket som om hun ble snurt da vi spurte om andre vogner enn akkurat den hun anbefalte.. Ingen av de visste at det var forskjell på bagstørrelsen på de ulike brio-vognene for eksempel.. Aner ikke om de fører Teutonia noen av stedene forresten, men jeg anbefaler iallefall Rudo.
Fikk maibaby06 Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 jeg har kjøpt teutonia på fru lyng, citypassasjen. Var der først og gjorde meg kjent med vognene, og så tilbake senere og kjøpte vogn der. Var i kontakt med en av de unge ekspeditørene (langt lyst hår), og hun var kjempeflink og hyggelig!! Fortalte pos og neg om alle vognene, og ikke noe kjøpepress, forsto at jeg ville orientere meg først, og så heller komme tilbake. Vet ikke om alle der er like imøtekommende, men de vet hvertfall hva de snakker om der. Kan også forsåvidt anbefale babyshop i sentrum, rudo på grønland og babymagasinet på grønland. God kunnskap om vogner på alle de stedene. Ellers var jeg på barnas hus på alna, og der skal du være heldig om du i hele tatt får en ekspeditør i tale. Mest opptatt av å snakke med hverandre spør du meg.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Ja,på babymagasinet på Grønland er de også hjelpsomme.
milva76 Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Tone og Maria på Fru Lyng på Steen & Strøm er veldig flinke. Der selger de Teutonia.
Fikk maibaby06 Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 ang fru lyng må du unngå ccvest. Makan til sur ekspeditør skal du lete lenge etter, var så vidt hun gadd å svare på et enkelt spørsmål. Tror det var hun som driver butikken også, gjør det bare ennå verre. Har også tidligere hørt andre ha den samme erfaring (tidl tråd her inne). Når det gjelder reklamasjon har jeg vært en gang på fru lyng citypassasjen m teutonia vognen. ikke noe problem, gikk veldig greit!
mammmamia ** Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Fru Lyng på Citypassagen og på Steen&Strøm er skikkelig proffe, hyggelige og kan masse om det de selger. Babyshop på Ryen er veldig flinke, og Barnas Hus på Alnabru er også greie, når du bare får hjelp (de har ofte mye å gjøre)..! Alt i alt liker jeg definitivt best Fru Lyng!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Skulle jeg kjøpt vogn nå, så hadde jeg ikke trengt hjelp, hahaha! Blir jo "ekspert" av å være vogngal ja! Fru Lyng Steen & strøm; tror det er kun et par stk som kan vogn der! Sist jeg var der måtte jeg hjelpe hun som jobbet der å låse hjulene på Bugaboo (!), da hun stod og demonstrerte for et vordende par. Ikke imponerende akkurat. Men Fru Lyng i Citypassagen er bra! Har også god erfaring med Babyshop på Ryen.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 CC Vest er et kapittel for seg selv, lurer på hva de tror butikken deres drives av? Trenger de ikke kunder siden de behandler folk så latterlig dårlig? Et tips til FBI på NRK kanskje?
Gjest Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Jepp, Fru Lyng på Citypassagen er veldig bra :-) Kjempeservice og mennesker som kan det de holder på med. Er enig med de som sier at Fru Lyng på CC bør unngås, det samme gjelder Fru Lyng på Sandvika Storsenter....
mayaya Skrevet 10. mars 2007 #12 Skrevet 10. mars 2007 Hvis jeg skal si noe om Trondheim i denne sammenhengen, så er de like dårlige alle sammen!! Har heelt gitt opp Barnas Beste, Bebito og Barnesikringen, mens jeg har funnet ei (av kanskje 8 ekspeditører!!!) på Barnas Hus som vet hva service er :-)
lullemor Skrevet 24. mars 2007 #14 Skrevet 24. mars 2007 Kan ikke si noe om Oslo. Men er du i Bergen, så hold deg unna Reflex på Nordås! Makan til slappe selgere finner du ikke! Og fullstendig uinteressert i barn. Jeg mener, skal du selge babyutstyr vinner du mye på å være opptatt av kundenes barn, ikke sant? Vi kjøpte Mutsy-vogn der fordi de er de eneste som lagerfører den i Bergen. Men da vi skulle ha sportsvogn bestilte vi den hos Biteringen på Midttun. De er kjempehyggelige og hjelper deg selv om du aldri har handlet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå