Bebbies i magen Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er endelig 28 fullgåtte uker i morgen, men jeg håper det er greit å snike inn her i dag 2 trimester var VELDIG langt syntes jeg. Nå er det bare 12 uker igjen, og jeg håper de går fort. Begynner å bli ganske stor, og kiloene har jo satt seg både her og der Så jeg vil snart være ferdig jeg. Vil treffe den lille frøkna jeg har i magen som plager mammaen sin om natta Tålmodighet har aldri vært min sterkeste side kan man si... Flere som har igjen mange uker som er litt utålmodig allerede?
maiprins Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 hei bebbies! Vi har jo lik termin vi...........så jeg sniker meg inn sammen deg jeg;-) hihi! Tja..... jeg er utålmodig jeg også.........men føler at det går greit i dag - litt opp og ned går det. I morgen skal vi på 3D å se nurket - det gleder vi oss til! klem
Bebbies i magen Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Så godt å høre at det ikke bare er jeg som er utålmodig. Jeg også syntes det går veldig opp og ned. Det er litt skummelt det vi har i vente også så det er litt greit at det enda er litt tid igen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå