Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 hei, har vært sett på vogn i dag med venniner og fant urban jungle one three hill vogn. utrolig fanzy men og så litt stiv pris syns nå jeg. noen som har erfaring med denne eller hørt mye om den...
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Syns vogna er utrolig lekker,men det er et par ting som trekker ned sånn at jeg ikke velger den som sportsvogn: -Ikke håndbrems -Ikke regulerbart fotbrett -syns den virker litt 'åpen' Men vogna er fin;-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Den er litt dyr ja, men er definitivt den beste vogna å trille. Jeg kjøpte en for et par uker siden og er bare kjempefornøyd. Regulerbart fotbrett er ikke et must syns jeg da, men smaken er jo som kjent som baken. Det var at den er så knallgod å trille som gjorde at jeg valgte OTH. Den er lett, ca 10 kg. Tar veldig lite plass når den slås sammen. Du får med et stormtrekk når du kjøper vognen og da blir den veldig lun og fin. Det er mye ekstrautstyr å få kjøpt til den; solskjerming, nytt trekk (slik at man kan variere fargen på den), handbrems etc. Eneste aberet er at sittestillingen ikke kan snus. For vår del ble det ikke problematisk fordi lillemor digger å sitte framovervendt og se på livet. Men enkelte barn liker ikke det før de er ganske store.
milva76 Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Den har heller ikke full liggestilling. Det og at det ikke er fotbrett trekker ned for meg. Bortsett fra det er det en utrolig stilig vogn.
LegallyBlond Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Har hatt den vognen og var kjempefornøyd. Men ville ikke hatt den som babyvogn, synes at den passer bedre som sportsvogn når ungen er så stor at den kan sitte forovervendt. Vi tok den i bruk da gutten vår var ti mnd, da syntest han det var moro å se framover. Noen barn blir over 1 år før de synest det er greit. Håndbrems har jeg virkelig ALDRI savna. Har rett og slett ikke behov for det. Skal være ganske lange bratte bakker før det er et must. At det ikke er full liggestilling er ikke noe problem, den er så langt ned at den er veldig behagelig å sove i. Gutten vår sov kjempegodt i den. Så føler jeg at den blir litt mer stabil fordi tyngdepunktet blir mer midt på vognen enn når det er full liggestilling. Kalesjen er litt åpen, men det er ikke noe problem når barnet sover, da synes jeg det er lunt og godt fordi det er stoff hele veien ned (litt vanskelig å forklare). Ellers følger det med et godt stormtrekk. At det ikke er regulerbart fotbrett er vel det eneste minuset jeg ser med vognen. Savnet det litt innimellom. Men ordna det med å legge en pute som hvilte på fotstøtten og støtte godt opp under beina. Når vi var ute og gikk tur eller var i byen så la plasserte jeg bare stellevesken der. Fungerte som bare det =) Det var rett og slett så mange fordeler med den vogna at det veier opp for manglende regulering av fotbrett. Synes også det er positivt at man kan få kjøpt så mye ekstrautstyr, og den er bare helt fantastisk å trille. Har aldri trillet en så god vogn før. Og veldig lett å legge sammen og slå opp. Det aller viktigste er jo at guttungen satt så godt i den også. Synest setet var MYE bedre enn på de fleste klassiske sportsvognen, i briovogna vår synest jeg han sklei ned og fikk en sånn uheldig knekk i ryggen når vi ikke hadde vinterposen i som støttet opp. I oth vogna så fikk han ordentlig støtte. Likte også reguleringen av ryggen, syntest det var veldig lett å endre sittestilling og var praktisk at man kan ha den i akkurat den stillingen man vil. Vogna koster litt, men www.storkene.no og www.biteringen.no har ok priser på den, og den kan også bestilles fra utenlanske nettsider (men husk å plusse på 25 % moms). Eller sukker det opp brukte vogner med jevne mellomrom på finn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå