monicamm Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Har vært på Ul i dag.. for en utrolig opplevelse!! Alt sto bra til, og det var en riktig så fotogen jente som har bosatt seg i magen min Jeg er så lykkelig!!!
Juni_Babylykke Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Ul idag jeg og!! Fantastik morsomt! Tydelig at det var en liten gutt hos meg! Herregud så stas dette er!
monicamm Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 Ja ingenting kan måles med den føles jeg fikk da jeg så det lille underet der inne. Helt fantastisk!!
amy77 Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 .. og jeg skal på UL i morgen, kan nesten ikke vente....... !!!
Legekjærringa Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så mye men en fin liten jente i magen! Skal på UL i morgen så jeg håper jeg får like bra nyheter. Lev på lykkefølelsen
Lille73 Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 ... og jeg har UL i dag, 8.mars, på selveste kvinnedagen. Hadde først jentefølelse og nå guttefølelse for lille baby. Vil så gjerne vite, men mannen min vil at det skal være en hemmelighet til babyen kommer... Alt blir så mye lettere å planlegge med å vite... Hvor sikkert er svaret man får på UL?
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Grattis folkens! GLEDER meg til det er vår tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå