Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har ikke kjøpt noe ull-pledd til babyen overhodet....Har jo helseteppe og andre fleecetepper, pluss lammeskinnsull etc. til å ha i vogn, men ikke ett ull-teppe....Så står det altså at jeg skal ha med det i fødebagen, evt. dyne...betyr det at jeg skal ta med dyne med trekk, da..? (Må man vaske dundyner første gangen, forresten?)
Frk. Vable Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Hvor står det at du må ha det med i fødebagen?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Står det på en lsom jeg fant her på BIM en gang...tror det er den "tradisjonelle fødebag-listen"...
Frk. Vable Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Man da MÅ du jo ikke ta med deg... Jeg hadde ikke noe som helst behov for det når jeg fødte... Ta med klær til babyen som den kan reise hjem i, det er vel alt den egentlig trenger... Det er jo dyner i de trillene de har på fødeklinikkene...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Dun dyne er ikke så lurt å kjøpe. Mange kan få allergiske reaksjoner av dun.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Har kjøpt dundyner fra Fru Lyng. Står på dynene at godkj. av Astma og all.forbundet. Ringte dessuten Fru Lyng, de sa at det ikke var nødvendig å vaske dundynene først, kan evt. lufte de litt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå