Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kokko snart jeg...

Ettersom tøyet til jenta blir vaska for seg, flyter det som regel av hennes skittent på gulvet men vårt tøy er i skittentøyskorga.

Har ikke allverdensplass på badet så har prøvd forskjellige måter å oppbevare det på. Sammen med vårt, i boden, på soverommet... føler ingenting funker...

Skulle hatt et system.. men hvilket??? Hvordan sorterer dere?

Fortsetter under...

Skrevet

bruker elfa kurvsystem!

En til 60 hvitt, en 40 hvitt, en ull, en til meg (hehe) osv

fungere supert - nå er det så enkelt å se hva slags vask som står for tur

Skrevet

Vi har heller ikke store plassen på badet, så ved siden av vår skittenstøykurv har jeg en liten kurv hvor vi legger marens klær i. Ser litt bedre ut enn om det ligger i en dunge på gulvet.. hehe.. det gjorde det her også før. :o)

Skrevet

hei, hadde ikke store badet førjeg heller. hadde en to dunker til vårt tøy, en til farget tøy og en til hvitt. brukte badebøtta til vesla som skittentøyskurv til hennes tøy når den ikke var i bruk. bader henne bare en gang i uken pga tørr hud problem.

Skrevet

hvorfor vasker dere baby-tøyet for seg sjøl?? Gjør jeg noe galt i å vaske det sammen med klærne ellers?? Har nemlig alt skittentøyet i samme dunk jeg...

Skrevet

mamma mø: Jeg vasker det sammen. Det kommer jo rent ut i andre enden uansett...

Annonse

Skrevet

Takk, anonym ;o) Var det jeg trodde å..

Skrevet

Oppbevarer også alt i en kurv, og vasker det samlet. Vi har ikke plass på badet, så jeg har det på soverommet. Har en åpen plastpose oppi kurven hvor jeg legger våte og fuktige ting. Blir vanligvis ikke liggende særlig lenge da, synes vaskemaskinen går døgnet rundt ;)

Skrevet

vi har 4 skittentøys kurver.

1 på vårt soverom i den ligger det svarte og mørke klær.

(også undertøy,men sorterer det fra siden det skal vaskes på 60)

så har vi en gang som fører inn til badet, der har vi 2 skittentøyskurver.

1 til kokvask

1 til farget klær (rød,grønn,hvit osv)

å den siste kurven er nede på badet.

(vi har 2 etasjer)

i den kommer det litt blandet.

grunnen til at jeg har så mange,så slipper jeg å sortere så mye.

dessuten så ser jeg når en maskin skal settes på.

foreløpig så fungere systemet.

Skrevet

me har en stor på badet til alt vårt, og en liten kurv på stelleromemt til knøtten, og egen bøtte til bleiene. vasker klærne våres sammen, men siden han har eget stellerom og skifter klær mange ganger til dagen, så ble det sånn=)

Skrevet

Hvor gammel er Thea? Du kan kanskje vaske klærne sammen nå? Jeg vasket de hver for seg i 2 mnd.

Skrevet

Er VELDIG nysgjerrig;hvorfor i all verdens rike vasker dere klærne til barna for seg?

Er der fordi dere bruker annen såpe, eller fordi dere er redd for at basselusker forflytter seg fra klærne deres til barnas under vask??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...