Gå til innhold

Noen her inne som er blitt spådd graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer bare på om det er noen her inne som har testet positivt etter å ha blitt spådd det inne på spå/horoskop. :)

Og om dere vil si hvem som spådde dere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg ma bare si at jeg har blitt spadd av flere forskjellige pa barnimagen og DIB, alle sa forskjellige tider men ingen hadde rett. Hadde senest noen som spaadde graviditet paa meg i mars, men da var det januar og jeg viste meg a allerede vaere gravid :-)

 

Det er moro med spadommer, men for all del - ikke legg for mye i det :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei spådd av ei anonym, som ikkje kunne sjå nokon graviditet i næraste framtid på meg. Det var i januar, er no i veke 8. Men ho sa og at det var veldig vanskeleg å "sjå" noko på meg, så eg måtte ta det med ei klype salt eller fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spådd av flere forskjellinge - ingen hadde rett. Den ene sa at jeg ville få 4 barn, trøste og bære!!! Det måtte itilfelle blitt trillinger denne gangen, da.. og det har jeg sjekket på UL at det ikke er;-)

 

Jeg er åpen for at det finnes folk med spes. evner, men ikke alle som spår gratis på nett er nok like seriøse. Men for all del: spennende er det jo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble spådd 1. februar (husker ikke av hvem) at jeg skulle bli gravid med jente i mars. 2. februar testet jeg positivt og var allerede 5 uker på vei, så det var vel litt feil der :) Men håper det stemmer med jenta da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min drømte at jeg var gravid med en jente. Så får jeg bare vente og se om det stemmer.. Da skal hun få høre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spådd av flere. Alle har kommet med forskjellig mnd og kjønn. Ingen hadde rett ang mnd i hvert fall. Noen av de må ha rett ang kjønn. Siden de har sagt forskjellig. Så er det 50-50 da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet for morroskyd en sånn telefon jeg for et år siden. Han kunne ikke se noen graviditet på meg før om 4år. Et år senere nå og jeg er 6uker på vei. Tar nok sånne tlf med en klype salt. Det var astroline eller noe sånt. En sånn som reklamerer mye. Får sånne SMS av og til om at den og den spår meg hvert 3min gratis eller sånt. For en uke siden da jeg testet positivt tenkte jeg skulle ringe de for morroskyld igjen. Kom da til vente musikk, og legge på tone. FIkk ikke snakket med noen, men fikk regning i posten for et par dager siden på 300kr. Oppkoblingsgebyr. Helt sjokkert jeg. Det var for 3min jeg prøvde å komme fram, og ikke gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...