Gå til innhold

Lucasog William er kommet til verden ;)

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Yes, endelig er det overstått, nurkene er kommet...De kom den 22.02 kl 22 og 2215... tv1 var 2315 og tv2 var 2420 trur jeg det var...Litt i amme tåken nå..Hjemme på perm idag. Kommer med mere seinere :)

Masse hilsninger med oss, håper det går bra med dere andre da :)

Fortsetter under...

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå,endelig snuppa...nå er du vel glad og fornøyd..hehe..prøvd å få tak i deg en del ganger,,helt supert dette alså..åsså så store gutter da..=) herlig...

gratulerer masse..du har helt sikkert vært kjempe flink..ta vare på deg selv nå da..gleder meg til å høre mer og se de to små=)

kos deg da,så masse som mulig..=)

til dere andre: hun hadde termin 1 april..=)

Annonse

Takk for det snuppa...Skal du settes i gang i morgen?? Uff du må jo være stor nå stakkar.... Glad jeg har det overstått jeg nå... Har faktisk lagt ut ett bilde av de nå med pappaen ;) Om du rekker og se det...Hihi...Masse lykke til i morgen da, om du settes igang i morgen...

Hilsninger fra oss på landet :)

så utrolig vakre de ser ut..=) ser de ikke så godt,men helt fantastisk søte av det jeg ser=) du er nok stolt nå ja..og det skal du være..de er på sykehuset enda de vel??vet du noe om når de kommer hjem i tilfelle...?

gleder meg til å se mer bilder og snakke med deg=)

ok ;) Ja de er mammas små yndlinger...Nei jeg har de hjemme på perm de var så friske og fine og flinke til og spise så jeg tenker at de blir skrevet ut på mandag.... Skal da ta nye blodprøver og veies..... Netopp vært på en liten shopping tur igjen og handlet for ca 2000.....Føler vi trenger noe hele tiden..Er Chrissy satt igang idag eller??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...