mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 synes alle sier at jeg har stor mage til at det enda er 10/11 uker til termin.. er litt kraftig fra før,men jeg har bare lagt på meg 5kg.. symfyse mål er helt etter skjema og legen har ikke sagt noe.. flere som får slike trivelige kommentarer? hva svarer man?
blindpassasjer Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 "nei... vet ikke helt enda, hvor mange har du?"
@nita+Sebastian Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Jeg får akkurat de kommentarene der. Jeg var veldig tynn før jeg ble gravid. For tynn. Veide 52 kilo og er 167 høy. Nå har jeg gått opp 15 kilo og det er klart at jeg har blitt mye større, men SF målet er akk litt under den røde streken og JM synes jeg er kjempe fin ) Er alikevel ikke noe hyggelig med sånne kommentarer. Har mange ganger tenkt jeg skulle svart: "tusen takk, det var hyggelig å høre" i en litt spydig tone, men jeg får meg aldri til å gjøre det. Er forresten 29 uker i dag.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg hører ikke annet om dagen... legesekretæren trodde nesten ikke på meg når jeg sa jeg hadde 3 uker igjen, og legen kommenterte det for n`te gang, og lurte på hvor mange jeg hadde inni der... Koselig! Så j....dritt lei de kommentarene, tror de at jeg blir mindre jo flere ganger de sier det???
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 vi har termin på samme dag=) jeg prøver å bare le og si at så vidt vi vet så er det bare en inni der..men vi tar i mot det som kommer..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå