Gå til innhold

noen som har erfaring med festeblødning som kan hjelpe meg??


har nr 3 i magen :) *har født*

Anbefalte innlegg

hei! :)

i dag er det 4 dager til jeg skal ha mensen.. men nå når jeg var på toalettet så kom det litt blod.. bare bittelitt på toalettpapiret! viste ingenting i trusa.. det jeg lurer på er hvor mye blod det kommer av en festeblødning? er det friskt rødt blod som kommer? og kan det stemme sånn ca med der jeg er i syklusen min??

men var som sagt bare ett par striper på toalettpapiret :) håper noen vet, og gidder å svare meg, for nå lurer jeg fælt! hadde ikke en slik blødning sist jeg ble gravid.. ikke som jeg vet om hvertfall :)

 

stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg har det akkurat likt deg å lurer i grunnen på det samme...hehe

i går hadde jeg ikm... å jeg har vert kvalm i nesten to uker nå... en stund siden jeg hadde "festeblødningen" hvis det var det da... jeg tørr ikke teste for jeg er sååå redd for å bli skuffa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du kanskje har sett har jegs purt om noe liknende...jeg testet positivt idag etter 2-3 dager med litt lys rød blødning, men langt fra vanlig mens. Jeg har lest på uke til uke, uke 5, at dette er helt vanlig..Kan visst ha menslignende blødning selv 3 mnd. gravid. Men det var ikke så vanlig. Normalt at man blør ved første IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde brunaktig blod i to dager da jeg egentlig skulle ha mensen, men så kom det ikke mere og etter en uke testet jeg positivt. så kom det plutselig friskt blod en uke før "neste" mensen- ble redd og spurte legen. Svaret var at det helt sikkert var normalt så lenge jeg ikke hadde vondt. Det hadde jeg ikke. Nå er det gått enda en måned og hadde litt brunt blod igjen. Hadde ikke dette med forrigmann, men legen min sa slikt kunne skje med "blodspor". så jeg prøver å ikke tenke så mye på det, og regner med at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

jeg hadde festeblødning sånn ca 3 - 4 dager etter den dagen jeg ble befruktet. det var kun en dråpe med friskt blod på papiret etter jeg tørket meg, ikke noe i trusa, og kun den ene dagen. jeg spurte legen min om dette kunne være en festeblødning, og det trodde hun at det var.

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...