happyH Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har termin i månedsskiftet juni/juli, og har egentlig ikke begynt å tenke så mye på barnevogn enda.., men så hørte jeg noen si at leveringstiden på vogner kan være opptil fire måneder.. og da begynner det jo plutselig å haste litt... Er det virkelig sååå lang leveringstid???? Hvis noen har et godt vogntips i samme slengen så blir jeg glad; bor i by, i blokk uten heis, vil ha lett, men stabil vogn som kan snus begge veier, gjerne med håndbrems..
mother77 Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg vet ikke så mye om leveringstid på barnevogn fra utlandet da jeg aldri har gjort dette. Men et barnevogntips kan jeg jo gi. Etter det du ønsker ville jeg kanskje valgt Teutonia Mistral. Den kan snues begge veier og er lett. Kan kjøpes med hardbag eller softbag. Softbagen er nok lettere å bære etterhvert som barnet blir større og skal bæres oppnoen etasjer. Hvis du kjøper den i Norge tror jeg det er billigst å kjøpe den av en privat forhandler som heter Rita Holm. Hun bor i bærum, men sender over hele landet. Vognen koster 5400 inkudert softbag, mens 06 utgaven koster 5200. Mother 77
erotica80 *3boys1girl Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Om du skal ha emmaljunga haster det,mulig du får den akkurat eller en mnd etter babyen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå