Gå til innhold

skal ikke røre en enste graviditets test før mandag!!!!!!!! arghhhh!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

OFFFF!!!! skjønner så liiiite, siden søndag har jeg testet meg morgen og kveld, det som er det rare er at om kvelden er den POSETIV, om morgen NEGATIV. så jeg tok med meg morgen urinen min igår på helsestajonen, og den var også negativ der!!! MEN skulle hatt tanta på mandagen, men ho har forøvrig ikke vist seg, så da velgte jeg og tro at det er håp, så jeg våknet i dagtidli, tok ALLLLE graviditets testene mine (15 stk) 3 av disse er cb digital, 5 stk er cb vanlig, 2 er new generation, resten er fra billigtester. tok alle disse testene i samme urinen.

RESULTAT:

* 2 AV 3 CB DIGITAL VAR POSEITV, 1 VAR NEGATIV.

* 2 AV 5 CB VANLIG VAR POSETIV, 3 VAR NEGATIV.

* 1 AV 2 NEW GENERAIO VA POSETIV, 1 NEGATIV.

* 4 AV 5 BILLIGTESTER VAR POSETIV, 1 NEGATIV.

skjønner dere dette??? de er teste i samme urinen ALLE sammen!!!

har fått time med legen på mandag, SKAL IKKE RØRE EN TEST FØR JEG KOMMER TIL HAM!!!!!!!! men det er jo veeeeldig vansklig..

Fortsetter under...

Så rart!!!!!!???

Kan jo være at du har lite hcg i urinen ennå.

Pleier menstruasjonen din å være stabil?

Og hva sa legen din da om at noen er positive og noen er negative?

Har du noen typiske grav.tegn?

Masse lykke til....får håpe at du er gravid, men at din lille spire ikke helt er klar for å si hei ennå..........;)

har fast mensen den 5, dette har jeg hatt siden jeg var 12 år, aldri sein, bortsett fra da jeg var 16 å tok en abort og da jeg hadde en sa 6 januar, for da kom ikke mensen, men etter sa kom mensen som vanlig 5 februar, hadde EL den 19 februar.

nevnte det til legen, og han sa at vi fikk prate om det på mandagen.

ååå vil så gjerne ha en der!!!! kan hende at jeh produserer lite hcg. men dette kan dem vel da finne i en blodprøve?

graviditets tegn:

*luft i magen.

*hodepine.

*morgenkvalme

* sting lignede smerter i sidene.

* humørsvigninger.

*tretthett.

*svimmelhet.

* fryser lett.

*liiiite mat appetit.

*oppblåst i magen.

ØMMMMMME PUPPER!!!

* det brune rundt nippelen er blitt myye større og mørkere.

*har vokst fra ALLE bh mine på to uker, som er den samme str jeg har hatt siden 9 klasse..

Hmmmm...så utrolig rart. Hvilken magefølelse har du? (min magefølelse pleier som regel alltid å være rett:) )

det er vel bare å ta tia til hjelp....sikkert ikke det beste svaret (har vært der du er nå) men siden du har tatt så mange tester, og mange av de slår ut positivt, så ville jeg tenkt på en liten spire i kroppen din :)

Krysser fingrene for deg...***********

Først og fremst. Så deilig å se at noen er like testoman som meg. For det andre. Dette viser vel at vi nok ikke kan stole helt på disse tissepinnene våre.

Tror nok at grunnen til disse sprikende resultatene er at du ikke har nok graviditeteshormoner ennå, og noen av testene er rett og slett mer sensitive enn de andre. Det ville være ganske så lite sannsynlig å få såpass mange falske positiver. Så jeg er faktisk helt sikker på at du er gravid. Men føler sterkt med deg at du ikke skal til legen før mandag. Jeg hadde rett og slett ikke greid å vente så lenge.

Men jeg er sikker på at du får bekrefta at det er en liten spire der. Lykke til og klem

Annonse

magefølelsen min sier gravid, men det kan vær fordi jeg vil være gravid.

men sambo er BOMBESIKKER på at jeg er gravid. idag har jeg også beynt å få pisse renn, men det er vel tidlig??

ahh, er så vansklig og skjønne dette!! prøvde alt jeg kunne for å få en tidligere lege time, men det var umulig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...