Gå til innhold

Noen som vil tippe kjønn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*typisk guttemage, spiss foran, ikke mye på sidene

*kvalm første 15 ukene

*hjertelyd på 148 i uke 20, nå på 128 (uke 37)

*dilla på appelsiner, epler, melk og sjokolade (til tider)

Gjett i vei:-) Svar kommer etterhvert... og dere som VET hva jeg venter, ikke svar da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel ikke bare meg som tipper gutt!!! Men skulle ikke forundre meg om du venter jente siden disse "tegnene" ofte ikke stemmer ;O) Uansett - lykke til ;O) Selv har jeg samme "symptomene" og tror jeg venter gutt..... Men vet jo ikke da! ;o)

Skrevet

Jeg har typisk guttemage, men vi venter jente... Så jeg tipper jente på deg ;o)

Skrevet

Ikke vet jeg, lurer fælt på det samme selv om dagen. Vi har termin i dag så får nok vite om ikke så alt for lenge:-)

Jeg har også typisk strutte-/guttemage, hjertelyden ligger på 140, har digget appelsiner en god periode nå og har hvertfall drukket mye melk gjennom hele svangerskapet..

Ellers har jeg vært lite/ikke kvalm egentlig, men hadde spes. i begynnelsen en sinnsyk luktesans som ikke var så grådig gøy iom at vi flyttet inn i nybygget hus 3 dager etter at jeg fant ut jeg var gravid...

Alle rundt meg tipper også gutt, vi har mye gutter i familien...så det blir utrolig "rart" om det kommer en jente... men jeg føler litt på det selv innimellom...

Hva sier dere?

Skrevet

jeg har også "guttemage" spiss og ingen ting på sidene. dilla på frukt generelt. tipper du får ei jente jeg :0)

Skrevet

jeg tipper du får gutt jeg....

hilsen meg

Skrevet

JENTE:) har vært på 3 UL som viser det så må nesten bare stole på det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...