Enliiitentil? Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 *typisk guttemage, spiss foran, ikke mye på sidene *kvalm første 15 ukene *hjertelyd på 148 i uke 20, nå på 128 (uke 37) *dilla på appelsiner, epler, melk og sjokolade (til tider) Gjett i vei:-) Svar kommer etterhvert... og dere som VET hva jeg venter, ikke svar da;-)
Roketikka Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Da er det vel ikke bare meg som tipper gutt!!! Men skulle ikke forundre meg om du venter jente siden disse "tegnene" ofte ikke stemmer ;O) Uansett - lykke til ;O) Selv har jeg samme "symptomene" og tror jeg venter gutt..... Men vet jo ikke da! ;o)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har typisk guttemage, men vi venter jente... Så jeg tipper jente på deg ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Ikke vet jeg, lurer fælt på det samme selv om dagen. Vi har termin i dag så får nok vite om ikke så alt for lenge:-) Jeg har også typisk strutte-/guttemage, hjertelyden ligger på 140, har digget appelsiner en god periode nå og har hvertfall drukket mye melk gjennom hele svangerskapet.. Ellers har jeg vært lite/ikke kvalm egentlig, men hadde spes. i begynnelsen en sinnsyk luktesans som ikke var så grådig gøy iom at vi flyttet inn i nybygget hus 3 dager etter at jeg fant ut jeg var gravid... Alle rundt meg tipper også gutt, vi har mye gutter i familien...så det blir utrolig "rart" om det kommer en jente... men jeg føler litt på det selv innimellom... Hva sier dere?
ragge Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 jeg har også "guttemage" spiss og ingen ting på sidene. dilla på frukt generelt. tipper du får ei jente jeg :0)
Enliiitentil? Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2007 JENTE:) har vært på 3 UL som viser det så må nesten bare stole på det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå