Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle hente pearlyen min i dag..

Ho jeg kjøpte den av skulle ha 2000,- for den. Greit..

Så måtte JEG betale frakt (det fikk jeg vite da jeg stod på posten).

Betalte altså da 2200,- på posten i stad.

Så kommer jeg hjem da.. Så har ho faen meg tatt av den temperaturmåleren!! Nå må jeg sende inn hele pearlyen, og betale enda 400,- for det!!

Den har da tilsammen kosta meg 2600 kroner!! For en BRUKT pearly!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅ SINNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAA!

Fortsetter under...

Hehehehehehe,....Og jeg ler....hahahahaahaha...Godt du fant det ut da...

Men synes det var litt sleipt å la deg betale hele summen av frakta, hvis hun ville at du skal betale så skulle hun ha sagt i fra...Folk er sleipe...

Eller så tror jeg det er veldig normalt at mottaker betaler...

Sorry...hihihi...for at jeg ler..Ler med deg da...hahaha

Hahhahahhaha, jeg ler selv også! En smule flaut da, når jeg sendte to mailer, OG skrev et innlegg på dib! *hahahhahaha*

MEN, ho kunne jo ha sagt ifra FØR ho sendte den, at jeg skulle betale frakt også!

Men shit au! Det ordna seg til slutt! ;o)

Annonse

Jeg måtte ikke betale frakt for BC jeg kjøpte brukt, det spanderte hun jeg kjøpte den av :) Jeg betalte 4000 kroner... ganske dyrt, men det er garanti igjen på den i 4 år tror jeg!

Håper du fikk med kvitteringen! Samt alle brosjyrene!

Husk at du helt sikkert kan plotte inn datoene for dine siste menstruasjons første dag!

Hehe, må le litt jeg og=) Bra du fant ut av det da. Sinnsykt dårlig gjort at hun ikke sa ifra om frakten. Kan uansett ikke skjønne at frakten kunne være på 200 kroner. Da jeg sendte inn min var frakten på rundt 30 kr, men det var uten boksen da.

Klem

Som *BabyCakes* sa, så er det jo vanlig at mottaker betaler frakt, men ho sa jo ikke noe om det før ETTER at ho hadde sendt den..

Men det gjør ikke noe altså..

Oppkravsgebyret var på 180,- og det ho sendte den i kosta 20,-!

Jeg fikk med boksen også..

Vi får se når jeg begynner å bruke den.. Er litt redd det skal skje en glipp i begynnelsen, og når sambo ikke vil bruke kondom, kommer vi sikkert til å vente med å bruke den til jeg har fått meg jobb! :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...