Hegemus Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 hei jenter... lenge siden jeg har skrevet nå... satte inn egg 14 februar.. men det jikk jo ikke så bra da... tyyyyypisk... men jeg fikk et 4 delt på frys... så jeg lurer på sjangsene for at det skal overleve opptining? Da jeg holdt på med dette for 3 år siden ble det sagt at kunn 50 prosent overlevde opptining... men så har jeg hørt at det er noe nytt de gjør me fryse eggene nå,så flere overlever... Noen som vet dette?? jeg er ved st olavs
♣ Christiane ♣ Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hei Jeg er helt fersk, så snakker ikke av erfaring. men på hjemmesiden til Aleris hvor jeg skal behandles, står det at 70-80 % av eggene overlever oppting. Men det er vel også et spørsmål om de videreutvikler seg som normalt etter oppting også ? Lykke til.
lillelilly Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Hei! Tror det er veldig individuelt. De sier ca. 70% har jeg hørt, men det er jo gjennomsnittet. Første gang overlevde 2 av 2 egg for min del, altså 100%, mens ved andre opptining overlevde kun 2 av 5 egg, 40%. De resterende 3 hadde fryseskader.......surt å tenke på da det var flotte egg i følge syehuset...
finetine Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Hei Jeg er også på St.Olavs Har lest i mine papirer fra dem og fryseeggene har en overlevelsesprosent på 70% skriver de. Det er jo ikke så verst:o)!!
finetine Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Oops var litt rask på labben................... Skal du igang igjen nå snart? Jeg skal ha mitt andre uttak i uke 15-spraystart 16/3 kan nesten ikke vente lenger. Tiden snegler seg avgårde................... Fikk medisinene igår, måtte titte på pennene igjen. Veldig glad for at jeg slipper vanlige sprøyter-hadde hatt problemer da tror jeg........... klem fra en spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå