Gå til innhold

Kynnere, hvor mange har dere ca på en dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i det siste har det blitt veldig mye mere kynnere for min del, er i slutten av uke 28....

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært plaget med kynnere siden uke 26. Da var de både mange og vonde, men jeg telte de aldri. Ble da sykemeldt 50 % og etter det har kynnerne blitt mye færre og ikke så vonde :o) Fikk beskjed om at det var normalt og greit av JM.

Skrevet

Har hatt masse kynnere helt siden uke 18. Ble sykmeldt pga hard turnus på jobben, og da kom det seg litt.

Nå er jeg mest plaget hvis jeg er stressa eller hvis jeg går lange turer, da kan jeg ha kynnere i timesvis etterpå.. Jordmor sier det er bra for livmoren..kan jo godt hende det, men ikke spesielt behagelig for meg, men er ikke bekymra eller no'

Skrevet

Hei!

Jeg telte de en dag da jeg var i uke 27 og fra kl. 11 til 19, hadde jeg hatt rundt 40 stk...

Ringte føden dagen etter og hørte om det var normalt... Jeg måtte da ned og sjekke om det hadde hatt noen virkning på lengden av livmorhalsen. Det hadde ikke det da. Men på kontroll uken etterpå hadde den blitt forkortet og jeg ble lagt inn med premature rier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...