Gå til innhold

Liker de å se på TV? Og liker de å ligge på magen?


Micropus

Anbefalte innlegg

Filip 11 uker, liker veldig godt å se på TV, og jeg lurer på om det egentlig er så bra å legge han på gulvet foran TV`n? Den står jo på hele tiden her, og når han ligger under babygym`n ser han veeeeldig på TV`n. Og av og til vil han heller se TV enn å "prate" med meg?! En annen ting jeg lurer på er hvor lenge deres baby`s holder ut på magen? Her er det maks 5 minutter av gangen, så blir han forbanna! Skal jeg da snu han med en gang, eller skal han få ligge å være forbanna og samtidig få trent nakken/ryggen litt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Martine er også glad i tven, men foretrekker babygym og sosialisering. Hun får egentlig ikke se så mye tv, ikke det at jeg tror det er farlig, men liker å underholde henne på andre måter.

Når martine blir sliten og sint av å ligge på magen, lar jeg henne få en pause, og hvis hun fortsatt ikke vil ligge på magen etter pausen, lar jeg henne slippe. Dette har fungert godt hos oss, og hun fikk skrøyt på helsestajonen fordi hun var så flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og ja :P

Ask elsker å ligge på magen til enten mamma eller pappa og bare koser :) hender at han sover der også

er ikke flink til ha legge han "ordentlig" på magen da.. da blir han også fort sint..

 

han liker også å se på tv'n ja.. men jeg legger han ikke bevisst foran tv'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa liker godt tv`n- men jeg legger henne ikke bevisst foran den da...Hun blir fort sinna når hun ligger på mage, da tar jeg henne opp- trøster- også legger jeg henne ned igjen. Da kan det hende hun prøver litt til, men hvis hun forts er sint & lei, så slipper hun ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina liker å se på tv'en...

Men å ligge på magen det er pyton altså. Blir veldig fort sint...holder kanskje 2 minutter. Skulle sikkert latt henne ligger mer, men jeg tar henne opp når hun er lei jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie lika også tv'n, å syns det e supert å ligg på magen på stellebordet, rompa e bynnt å gå opp å ne nu... å ho e flenk å løft brøstkassa... e ikke like gla i å ligg på mage på golvet da... men vesst mammaen eller søstra ligg i lamme ho går det ei stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker tven ganske godt. Hun liker ikke fullt så godt å ligge på magen derimot...Synes det er morsommere nå som hun klarer å holde hodet og titte seg rundt..da smiler hun til og med! Men her snakker vi MAX 5 min før hun blir litt sinna :-) Da snur jeg henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er veldig opptatt av tven, men setter henne ikke bevisst framfor den. Hvis vi sitter i sofaen med henne på fanget, hender det at hun oppdager tven, blir helt oppslukt i det som foregår der. Har hørt at det er altfor mange inntrykk og at de fort blir slitne av å se på tv.

Å ligge på mage går greit her, er blitt ganske sterk i nakken nå. Men ligger sjelden mer enn 5-10 min, blir sliten og lei. Har hendt et par ganger at hun har sovna på magen når hun har ligget på leketeppet sitt, virker som hun liker det godt. Men tør ikke å la henne ligge mange minuttene å sove sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...