Gå til innhold

Er det mulig??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått henvisning til GU utredning. Trodde ikke det var såååå lang ventetid, men jeg har fått forventet ventetid på 6 mnd??!!! Er det mulig?

Heldigvis har jeg en lege som er snill, og hun har sagt jeg måtta bare ta kontakt med henne hvis køen var lang....tror jeg gjør det!! Det er jo nå jeg vil prøve(og har prøvd i ei stund, men bare mister)...ikke går rundt som et misunnnelig troll på alle gravide i et halvt år. Arg Arg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var da en grufull lang ventetid=/

ta kontakt meg legen ja og syt og bær deg allt du kan for å få time litt raskere!

lykke til!

Skrevet

Jeg fikk valget mellom to kvinnelige gynekologer.

Den ene var så som så, og legen min anbefalte ikke henne til meg siden jeg måtte ha my sammarbeid med denne gynekologen en stund fremover. Den andre kvinnelige som fantes her nede var hun veldig positiv til, og hun hadde fått masse gode tilbakemeldinger på henne. men det var LANG ventetid, mens den andre var det nesten ikke venttid i det hele tatt. Jeg valgte da å vente i 7 måneder for å få denne hun anbefalte og har ikke angret. men ventet lenge på denne dagen da jeg skulle til min første innvendige ultralyd. Nå er jeg heldugvis i systemet og trenger jeg en time nå, går det ikke et halvt år mellom hver gang.

Skrevet

det er desverre sånn det er.

er derfor mange gjør det privet.

men det lønner seg å ringe innimellom å høre om de

har fått noen avbestillinger,da kan det være du får

komme inn før.

Skrevet

Oppdatering fra meg......

Ringte min kjære snille lege, og hun var enig i at det var lang ventetid, så hun satte meg opp hos to andre; en privat og et annet sykehus i regionen....så tar jeg den som det er minst ventetid på :)

Og at det var bare å prøve så mye vi bare ville....hehe....lage baby altså ;)

Takk til dere som har svart meg :)

Skrevet

Du, browneye, vet du ca priser privat..?

Jeg ringte volvat på mandag, fikk time imorgen.. Første time kostet 730kr, men lurer jo litt på hvordan jeg skal gjøre det videre etter det da... Har ikke så god peilig på dette her :-)

Skrevet

Har du fått henvisning fra lege?

Jeg har dessverre ikke peiling på priser og slikt, men trodde det var slikt at har man henvisning fra lege, så blir det billigere?!?

Kansje noen andre vet det.....

Lykke til:)

Skrevet

heia.

hvor i verden bor du?

for hvis du bor i oslo, så anbefaler jeg deg å bestille time hos gynekologen på femina klinikken.

jeg var der med mine problemer i begynnelsen av november. alerede i slutten av november fikk jeg post fra sykehuset om at jeg skulle komme og begynne med de første prøvene.

er ferdig utredet ved habituell abort (mange sa)

det finnes smutthul, og det beste er å kontakte flere leger å høre hva de kan gjøre for deg, for så å bytte fastlege.

hørtes veldig rart ut at det skulle ta så lang tid med deg.

Skrevet

jeg har å ventetid på 6 mnd, så jeg får time i mai engang,er lenge å vente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...