Gå til innhold

Angående stikking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som holder til på St.Olav.... jeg orker ikke ringe å mase på dem, så jeg spørr her i stedet:

Når på dagen har dere fått beskjed om å stikke? jeg vet man skal gjøre de på samme tid hver dag, men jeg vet lissom ikke når :-)

Fy for et hærlig vær!!! Verandadøren står åpen her, må ha inn litt av den friske vårlufta, samtidig som jeg fyrer i ovnen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

da jeg stakk fikk jeg kun beskjed om at jeg måtte stikke på noenlunde samme tid, men finne en tid som passet. Jeg valgte å ta det om morgenen, lykke til:)

Skrevet

Finn den tiden på døgnet som passer best for deg og hold deg til nogenlunde samme tidspunkt hver dag. Jeg syntes det var best å stikke på ettermiddagene etter jobb da jeg måtte blande og mixe dosene litt og jeg ville ha nok tid til å gjøre det uten stress. Så kl. 07 var ikke ideelt for meg. Men gjør som du føler for selv. :o)

Været er helt utrolig! Vi går inn i den fineste årstiden og det er mye å glede seg over. :o)

Ønsker deg lykke til, Linnen80!

Hilsen en gravid "gammel" stikker ;o)

Skrevet

tusen takk, begge to :-)

jeg føler jeg lurer på alt jeg nå assa, hihi..

uff, det er blitt litt dumt tidspunkt for oss nå, vi har jo prøvd i 48 måneder, og nå når det erndelig skal skje så er det midt i bursdagen til sønnen min som blir 7, synes det er synd at dette skal gå utover bursdagen hans... hmmm vi finner vel en måte å løse det på :-)

Skrevet

Å stikke tar bare et minutt, så det går ikke utover noens bursdag! Husk å tenk på deg selv også og dette må til for at du skal bli gravid igjen.

Cheer up! :o)

Skrevet

det var ikke stikkingen jeg tenkte på, men oppholdet i trondheim, uttak og innsetting :-)

Skrevet

Åja... Trodde du bodde i Trondheim jeg. Håper det løser seg for dere.

Skrevet

jeg har hatt første stikket i dag tok det kl ti.

du kan velge det tidspunktet du synst passer best.

men bare det må være til same tid hverdag.

lykke til i morgen:)

Skrevet

Hei linnen !

Jeg stikker om morgenen jeg,for jeg føler det passer best for meg.

Dessuten så føler jeg meg friere på etter middag / kveld da,med at det evt bare er spray å ta med seg om man skal noe...

Lykke til linnen !

Klem fra

Skrevet

Hei:o)

Jeg stakk hver kveld kl.20 da hadde jeg stresset ned litt etter jobb.

Jobber i barnehage så begynner på forskjellige tidspunkter, og vet med meg selv at der er det så mye som skjer at det er lett å glemme å sette til riktig tid.

Men jeg tror også du må finne den tiden du selv syns er best, det vikitge er bare å sette det til samme tid hver dag:o)

Lykke til da

Skrevet

Nå blir du sikkert forvirret, men på mitt doseringsskjema fra Riksen ( hvor det står dosen jeg skal stikke og hvor lenge) står det at det skal stikkes til fast tid hver dag ( +/- 2 timer) mellom 15-21.

Jeg bruker å stikke rundt kl 20 - da har jeg fått slappet litt av etter jobb og middagen.

Masse lykke til!

Skrevet

takk for svar alle sammen :-)

jeg tror jeg veger å stikke kl 8 i morgentidlig, så ringer jeg til St. olav og hører om det er greit. Greit å få tatt den sammen med første spray :-)

klem til dere alle :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...