Gå til innhold

Trening


Yana

Anbefalte innlegg

Har ei ellipsemaskin hjemme (meget god inivstering) og i dag var jeg 40 min på den og var skikkelig svett og avslutta med 20 minutts styrketrening. Målet var det samme i går og, men da våkna snuppa etter 30 minutts trening. På mandag var jeg lang tur og gikk på barselgym.

 

Er meget fornøyd med min egen innsats.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink du er! *imponert*

Håper jeg også snart får fingen ut og begynner å trene! Er flink å gå tur, men det er liksom ikke nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :o) Jeg triller en times tid hver dag; går en skogssti+ det er en del lange bakker, så jeg blir litt svett :-) Er så herlig å komme hjem med god samvittighet!!! Jeg skal også begynne å trene styrke 2 ganger i uken om en ukes tid eller to. Trenger å få opp muskelkrafta kjenner jeg.... for snuppa er ikke akkurat lett å bære rundt på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!:) :) Vanskelig å komme seg ut så da må en ta det i sin egen stue. Jeg går turer og så har jeg som mål å gjøre et styrkeprogram minimum 4 dager i uka, oftere dersom jeg orker.. Men føler jeg må trene skikkelig for at det skal få effekt. Føler ikke at den turgåinga gir det helt store resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!:) Jeg er også i gang med treninga igjen, og det er herlig!! Trener spinning, styrke og Mor&Barn + at vi går tur nesten hver dag. Konstant støl..;) Men det er godt, da!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kommet i gang utenom trilleturene. Pilates på treningssenteret. Deilig!

 

Regnes babysvømming som trim?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også begynt å trene med elipsemaskinen.

tar foreløpig 30 min hver anden dag, så setter jeg på en Mage-rygg trenings dvd de dagene jeg ikke trener med maskinen.

har fått litt problemer med bekkenet etter fødselen, så jeg begynner sakte med sikkert.

 

men det er ikke alltid like greit å finne tid til trening eller fullføre.

alltid noen som maser :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...