Gå til innhold

Så var det denne slimproppen da - hvordan ser den ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på do istad kom det noe blankt slim med litt rosa-farge på.. Kan det være en bit av den berømte proppen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme, kan den være blank?

Skrevet

Husker at jeg ikke tvilte på hva det var- den var nemlig litt "kompakt" ikke flytende (Æsj...) Og litt rosafarget ja. Men ellers fargeløs.

Skrevet

Et sikkert tegn er at den legger seg oppå dopapiret. Min har vært gråhvit/blank. Og den har hatt en "hardere" konsistens enn utflod. Vet at mange har innslag av rosa og litt blod.

Skrevet

litt eggehviteaktig slimete liksom..

Skrevet

Hvis dette virkelig ER slimproppen som gikk, så har det kommet litt hver gang jeg har tørket meg..

Skrevet

Samme her Snurrepippen. Det kommer noe enormt hver gang jeg tørker meg. Spennende dette her =) Lurer på hvor lenge etter at riene skal starte...

Skrevet

Hadde vært "gull" med rier nå, begynner å bli mektig lei av å gå gravid.. (Er bare i uke 37, men har en STERK følelse for 17.mars...) Fødte 10 dager før termin forrige gang, men da så jeg ikke noe til proppen..

Har vært litt svimmel de siste par dagene og svake mens-murringer i ryggen har begynt, og babyen er skikkelig i farta!

Har du hatt noen annerledes følelse de siste par dagene?

Skrevet

Jeg kan vel ikke si at jeg har hatt det særlig annerledes utenom at jeg har hatt sterke kynnere hele nettene de siste dagene. Jo forresten endel mer nedpress, og ganske så håven nedentil.

Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet enda, selv om jeg har fryktelig lyst å møte den lille prinsen nå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...