Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg,(som nok må betegnes som litt småhysterisk om dagen.... ;))

Anbefalte innlegg

Først: tuusen takk for at dere tenker på meg, kjære Bula, Ann-ch og Fruen77! Det varmer å se innleggene fra dere!!!!!!

Og takk for tekstmelding snøfilla, samt private meldinger.Dere er jo bare sååååå snille!! :o):o)

For en dag dette har vært.

Jeg er jo som dere vet gravid, og etter mye "knall og fall" har jeg denne gangen hatt go`følelsen hele veien....Har vært skikkelig kvalm siden 4+5 og ligget rett ut på sofaen og blitt kvalm av stort sett alt (bare godt, det så lenge alt går fint!!)

Siste 2 dagene har symptomene mine nærmest forsvunnet.....

Plutselig har jeg vært i storform i stedet for å være dårlig....Har plutselig følt at gravid-følelsen ble borte..... Plutselig var det godt med snop og brus igjen....den rare tomat/pesto-osten smakte godt......

*Rister på hodet*

Opplevde dette i sommer da jeg aborterte og var derfor 100% sikker på at dette hadde skjedd igjen......

Sov ikke i natt, bare lå og spurte meg selv hvorfor?? Og tok selvsagt sorgene på forskudd.

I dag tidlig fikk jeg besøk av en god venninne og vi satt vel stort sett og gråt og forbante verden fram til UL timen min kl.11.

Jeg mener at jeg kjenner kroppen min så godt etter alle hormonkurene og alle abortene etc at denne gangen tok jeg ikke feil......

Så lå jeg i stolen på sykehuset.....og gyn kikket og kikket på UL-skjermen. Jeg VISSTE hva han ville si, jeg sa det til og med til ham "Jeg vet hvordan tilstanden er".

Plutselig sa han "Nei du kjenner ikke kroppen din særlig godt"!Her ligger spiren med et hjerte som banker i vei.........

Da kan dere jo tenke dere! :o) *Må gråte litt igjen...sorry* :o)

Jeg mener, jeg tror aldri jeg har vært så takknemlig og gledelig overrasket noen gang som i dag....Jeg har stort sett grått gledestårer i hele dag....Dette er fantastisk!!

Dette beviser iallefall at alt er mulig, med symptomer eller ikke symptomer....ingenting er etter "læreboka". Det kan komme og gå, eller bare forsvinne.....Bare til ettertanke.........

Masse klemmer og lykke til videre alle sammen - uansett hvor dere er i løypa så SKAL dere oppleve dette dere også!!!!!

Jeg *smitter" dere herved med babystøv og håper dere kommer etter alle som en!!!

Stoooor klem fra

Fortsetter under...

Åh,så godt å høre!

Ble bekymret her en stund,men samtidig hadde jeg ikke noe dårlig følelse(intuisjonen igjen). Nå håper jeg du kan slappe av å nyte tiden fremover,med eller uten symptomer:-) Dette går bra vennen.

Stor klem fra meg:-)

Tuusen takk snille gode jenter!!

Jeg måtte le litt når jeg så overskriften min.. "En LITEN oppdatering"

He he....jeg klarer jo aldri å skrive korte innlegg da...stønn!!

Takk for at dere tok dere tid til å lese!

Er så glad dere er her!!!

Annonse

Ble nervoes etterhvert som jeg leste her naa jeg...Saa flott at det gaar bra altsaa..Hvor langt paa vei er du naa da?? I maaneder/ uker..(har ikke skjoent hva dere mener med 1+ 4 osv enda jeg *roedme*)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

NÅ er jeg letta og glad på dine veine....

Gråter en liten gledeståre for deg!!!!!!

(er litt hormonell om dagen kan man si.......veldig sårbar :-) )

LYKKE LYKKE TIL med gullet i magen-som lurer mamman sin....

hehehe,tidlig krøkes får man si :-)

Er så gla jeg nå!!!

Varme klemmer

Så godt å høre at alt sto bra til! Håper virkelig at du snart kan slappe av, senke skuldrene og nyte svangerskapet, er det noen som har fortjent det så er det deg!

Lykke til videre!

Så herlig med oppdatering Lenn, og så bra at alt var såre vel med babyen:o).

Tror nok mange kan oppleve at symptomene forsvinner, i boken Til mor mener jeg at det står at de kommer og går littt ja....Ihvertfall opplevde venninna mi det samme etter en periode hvor hun hadde vært superkvalm. Plutselig kunne hun ikke få nok av snickers is og tyrkisk pepper-det gled ned på høy kant kan man vel si. Avløst av en ny periode med kvalme ol..............

Dette skal gå bra, og ettersom jeg har hørt når man først har hørt et bankende hjerte så er risikoen for å abortere halvert:o)

Men skjønner at du er engstelig-noe annet ville nesten vært rart.

Lykke til videre og nyt den etterhvert voksende magen

Klem

Kos deg

Nå ble jeg letta her! Tenkte såå mye på deg etter at jeg leste det du skrev på innlegget mitt.. Ble helt skjelven jeg...

Men det var godt å lese at du fikk se et bankende hjerte!!

Jeg ble skikkelig glad jeg!!

Og hormonell som jeg er, så gråter jeg en liten skvett igjen, for 1000 gang idag..

ÅÅå så glad jeg er på dine vegne Lenn!

Annonse

Så bra at det er bra med dere !

Skjønner godt at du ble nærvøs !

Du er vel ikke ferdig med 1. trimester allerede ? Da er det jo vanlig at hormonstormen roer seg litt.

Hyggelig med noen oppdateringer her inne også :)

Hei min kjære gode venn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette er bare fantastisk å lese!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skjønner jo godt du er bekymret, det er jo ikke så rart. Men denne gangen går det faltisk bra!!! Jeg har en så god følelse nå. Godt du fikk grått noen gledestårer idag!!!

Jeg trekker til meg alt jeg kan få av babystøv nå!!! Jeg skal komme rett etter deg, for vi skal gå gravide sammen. Det avtalte vi jo for 3 år siden.... Herregud som tiden går.....

Jeg krysser alt for deg lille venn!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er din tur nå, og det fortjener du virkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Venter i spenning til høsten, når Mini-Lenn kommer!!!!!!!!!!!!!!!! hihi

Sove godt og drømme søtt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masse masse klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...