Gå til innhold

Hvor lenge ligger babyen din i gymmen/på teppe for seg selv?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Jenta mi kan ligge der en stund, men får på en måte litt dårlig samvittighet :oO (for da får jeg jo tid til annet enn henne..som å sitte her)

 

Men det er vel viktig å la hun få utforske på egenhånd også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ligge på det opp til en halvtime. Da blir han enten lei eller trøtt. Fikk litt dårlig samvittighet i begynnelsen, men så lenge han trives der den tiden han er der,så går det greit:) Har nettopp oppdaget hendene sine også, og da ble det med en gang ti ganger morsommere å være der, ser det ut som:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ligge der i en halv time max, hvis han er i form. Men hvis han er trøtt eller sulten nytter det ikke! Og hvis jeg går forbi, ser han på meg og vil ha oppmerksomhet... Jeg får også dårlig samvittighet, men han må lære seg til at jeg ikke kan leke med han hele tiden:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa kan ligge der ca 30 min. Hun koser seg, spreller,styrer på med hendene sine og studerer jungeldyra intenst :-) Hun gir tydelig uttrykk for når nok er nok... gråter ikke, men lager en liten "klagelyd". Da er det lykke å komme opp å få litt pupp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi kan også ligge der ca en halv time. Det varierer... noen ganger mer og noen ganger mindre. Nå er det tydelige ansiktsuttrykk som sier om hun koser seg eller at hun begynner å kjede seg. Dersom det går for lenge så gir hun klar beskjed om at nå er det nok og at hun enten er trøtt og vil kose litt eller at det er på tide med pupp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig.. Noen ganger kan hun ligge der en halvtime eller til og med lenger (hender seg hun sovner under der..;)) og skravle og le til sitt eget speilbilde eller til sin beste venn - frosken!;) Andre ganger er det IKKE moro - og det sier hun klart og tydelig fra om..! Hehe..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E ikke godt å si... minst en halvtime, men ho e jo skjeldn aleina... storesøstra fær jo gjerne å turna rundt ho eller ligg i lamme ho og da må jo mammaen vær der å pass på... men ho trives kjæmpegodt der... kjæfta mange ganga heilt tel æ lægg ho der...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæm ligg ca en halv time, før dæm bynne å mase å vil opp.

Hvis æ ligg lamme dæm, å underhåll dæm litt innimella, så ligg dæm opptill en time.

Wictoria kan ligge lengst aleina av dæm to, mange ganga sovne ho(uups). Hvis æ vil lure celin, så må æ skru på tv`n.. Da håll ho som regel ut nån minutta ekstra ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask kan ligge der i evigheter... han pleier også å sove der på dagen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil sjelden ligger mer enn et kvarters tid alene! Hvis jeg legger meg ned sammen med han,eller går litt til og fra kan han ligge rundt 30 min!

Får litt dårlig samvittighet når jeg lar han ligge alene,men de har vel godt av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...