Gå til innhold

Hvilket ammeinnlegg er din favoritt?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker coop sine. Til 30 kr pakken:-) Funker bra de til mine pupper! ;-) Har en pakke lenge. Lekker så og si aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg kunne bruke i begynnelsen var natusan sine(prøvde mange forskjellige) Nå bruker jeg alle de som jeg kjøpte i begynnelsen og ikke kunne bruke. Men etter dette kommer jeg til å kjøpe coop sine, di virker greie og er de billigste! Har ennå ikke lekt gjennom noen som jeg har prøvd. (chicco, coop, natusan, avent osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et par ammeinnlegg i ull fra Nøstebarn- de er super gode:-) Ellers bruker jeg Chicco sine om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Hvor selger de Chicco sine og hvor mye koster de?

Har fått anbefalt dem av ei venninne som sier at de er de som ikke tørker ut brystvortene. Har sett etter dem, men ikke funnet dem ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Natusan sine innerst, og ullinnlegg fra apoteket utapå. Har vært gjennom 2 runder med brystbetennelse, og er meeeeget forsiktig...;) Lekker til tider en del også, så trenger engangs innenfor ullinnleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruka coop sine, brukt Natusan sine sist og tel å bynn med denne gangen... men så va det sambo som va på butikken og han kom heim med coop sine, og sia har æ brukt dem ;D Billig og bra...klistra sæ mindre en natusan sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker ikke innlegg for tiden.

lekker ikke noe.

 

men når jeg bruker,så er det bare ullinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicco, de er aller best, synes jeg! Så at de er dyre er helt ok. Avent og coop er de verste jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker chicco selvom de er dyre, medela syns jeg også var bra, men har ikke funnet ut hvor de selges. Natusan har jeg pakket bort, de klistret seg jo fast i brystvorta for et godt ord... Har ikke fått prøvd coop sine. Bruker alltid ull-ammeinnlegg utenpå engangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte også chicco da jeg ammet. dyrest, men desidert best... prøvde et annet merke (husker ikke) og det var skikkelig ekkelt... inlegget satt seg fast på brystvorten :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Ok, omtrent samme prisen som for Avent sine da. Får kjøpe de neste gang jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker natusan sine, men så har æ ikke prøvd nån andre heller. Syns dæm e fin, å dæm tar opp mye væske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...