Gå til innhold

Andre en min jente som har sover bare en gang pr dag?


Gjest

Anbefalte innlegg

ser ut til at sovemønsteret har forandret seg den siste uken.

 

Før sov hun ca. kl. 10 og 14, nå sover hun en gang i 12 tiden. Sover da 1,5 til 2 timer og legger seg 18,30

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes sovemønsteret endrer seg noe nå, jeg også. Men for inntil 2 dager siden sov også Nora bare en gang om dagen - det var vanskelig å få henne til å sove på ettermiddagen. Hun sov ca 3 timer fra ca 10-11. Nå har hun våknet etter 1-2 timer, rekker jo ingen ting lenger jo;-) Men da får jeg henne til å sove en lengre økt på ettermiddagen i tillegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat kuttet ned fra 3 til 2 fordi hun tullet med søvnen på ettermiddagen - nektet å skulle legge seg..

 

Driver fortsatt å prøver ut hvordan vi skal gjøre det, for hun trenger egentlig mye søvn.

Nå sover hun ca kl 10, 1-2 timer og prøver å få henne til å sove igjen rundt 15. Ikke lett å forandre på den gode rutinen vi har hatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har max sovet 20 om dagen siden han ble født. det er så slitsomt. idag feks har han skreket siden vi sto opp kl 5, han er stup trøtt men får ikke til å sove. vi triller, bysser, kjører bil, u name it.. ingenting funker!!

 

har 3 syke barn + meg selv som er syk.. gir meg over snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi sover som regel bare en gang om dagen, og har gjort det lenge. Legger seg ca 11.30 og sover i ca 3 timer. Hvis vi triller tur på ettermiddagen, tar hun seg en ektra lur på 1/2-1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...