Gå til innhold

Juni: Er det bare her det ikke har kommet tenner enda eller? :-/


mammmamia **

Anbefalte innlegg

Hehe, lillesnuppa er tidlig ute når det gjelder det meste, men på tannfronten ser det ut til at det blir gebiss i ettårsgave, for her er det virkelig ikke noe på gang! Storebror fikk sin første tann da han var 8 1/2 mnd, men lillesøs følger definitivt ikke i hans fotspor..!

 

Noen andre tannløse der ute? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi blir med å danne "tannløs-klubben" ;-)

Tuppa her har heller ingen tenner, men tygger brødskive og middagsmat med gommene. Hun klarer det utmerket, så det ser ikke ut til at hun gjør seg noe av å være tannløs. Og jeg ammer fremdeles, så jeg gjør meg jo heller ikke så mye av at hun ikke har tenner enda... Men det er litt rart, for vi trodde hun kom til å få tenner tidlig. Vi begynte å snakke om at tennene nok var på vei da hun var tre måneder. Men så feil kan man ta... hehehe :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her..! Hun har siklet og gnagd omtrent siden fødselen (for å ta litt i) og vi har tenkt at tenner har vært rett rundt hjørnet siden hun var 3-4 mnd, men neida..! Klarer fint å spise her også, så det er jo ikke noe problem, men godt å høre at lillesnupp ikke er helt sær ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her heller, men det skal vi visstnok være glad for, for da blir tennene sannsynligvis mye sterkere (mindre skada av søt mm og amming til alle døgnets tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også stolt medlem av tannløs klubben:):) hihi...ingen tenner i sikte...eller vi har jo trodd de har vært rett rundt hjørnet i en goood stund nå..men nei da:) vel vel...de kommer nok;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har tenkt på det også, at vi slipper jo tannpuss og tennene blir sterke og sunne, men samtidig blir jo tannkjøttet stivere/hardere også, så jo lenger det drøyer, jo vondere ble jeg fortalt..! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom de to første da gutten var rundt 7 måneder. Men eldstejenta vår var tannløs helt til hun var 10 måneder. Da kom det fire tenner på et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tenner på vei her i hvertfall! Tipper de dukker opp om ikke mange dagene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...