ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 har hatt en del stikking i skjeden i dag.. hva kan d komme av? modning???
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2007 ingen som vet.. har hatt stikking av og til før.. men i dag har jeg hatt d mye heledagen..
emma81 Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Slenger meg på denne jeg også.. noen som vet hva det kommer av, har hatt det i et par dager nå, spesielt når jeg går...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Tror ikke noen kan si sikkert hva denne stikkende ubehagelig og til tider vonde følelsen egentlig er. Noen sier modning, andre at nerver kommer i klem... ikke vet jeg, men jeg satser på at det er et tegn på modning... )
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2007 kan vel ikke være nerver :S hvordan skal de komme i klem da? ingen andre som vet? har hatt endel stikking i flere timer..
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 jeg har også blitt fortalt at det kan være nervetråder som kommer i klem...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 kan være modning eller at hue fester seg...vet ikke....
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2007 stikking i form av at hode fester seg kjennes mer i bekkenet.. ikke som om d kommer øverst i skjeden.. vet hvordan d kjennes ut når hodet fester seg.. er på en helt annen måte.. men hvordan modning da? at tappen begynner å åpne seg eller?? bare at den krymper og blir mindre..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå