Gå til innhold

JolantaC";)AprilmorC";)Flippa m.flere...

Anbefalte innlegg

Hei på dere jenter!

Så er denne dagen snart over - det har vært en dag med både opptur og nedtur for meg også.

Men først, Vilsågjerne, hvis det er noen trøst var det ikke så mange eggposer hos meg heller. 3 +1 var det visst legen sa ( han var litt stressa i dag, så det var ikke så mye å få spurt om).

Men jeg fikk høre at det var ikke mengden egg som hadde noe å si - man kan ha få men gode. Så jeg vil gi deg en trøsteklem.

Selv skal jeg ta min siste sprøyte i morgen og eggløsnings-sprøyta på onsdag. Egguttak på fredag for meg.

Fikk "skyllebøtte" av en kollega på jobben etter at jeg hadde vært på UL i dag fordi jeg ikke hadde sagt jeg skulle ut og bli borte en stund. Jeg har som sagt ikke noe lager av motstand for tiden, så da var det rett til toalettet og tute.

Jeg mente jeg ikke hadde meldeplikt siden jeg hadde snakket med min leder om det.....noen har behov for å fortelle alt de gjør mens andre ikke har det behovet. Det må man respektere synes jeg.

Heldigvis hadde jeg time hos homeopaten for akupunktur og fotsone etter jobb i dag, og det hjalp på psyken. Hun sa jeg nå måtte tenke på meg selv og fokusere på det som nå skal skje.

Uff, dette var et lite hjertesukk fra meg, men det er godt å få det ut til noen som jeg vet forstår.

Millerine, blir det egguttak på onsdag for deg da? Spennende.....

Vi høres videre, håper jeg.

Klem til dere begge med masse lykkeønskninger.

Fortsetter under...

Hei Millerine!

Så ikke innlegget ditt før nå - det har blitt så mange innlegg på denne nå at jeg blar og blar for å komme i bunnen.

Da har vi nok nesten gått forbi hverandre i dag.....C":)

Jeg skulle ha time 1250, men det var forsinket så jeg kom inn over 13.

Var jo fort gjort inne hos legen - han var visst litt stressa.

Sykepleieren var hyggelig da - hun sa " her går det unna ser du" da jeg nok virka litt forvirra og ikke helt visst hvor jeg skulle når han var ferdig.

Jeg var innom apoteket og kjøpte Ovitrelle + den Crinone (eller hva det heter igjen), så jeg var vel ute av døre på Riksen 1340 ca. for å ta trikken tilbake til jobb.

Ble du værende der hele tiden, eller dro du hjem i mellomtiden.

Men kanskje vi kan lage lunsjavtale senere en gang, vet du C";)

Jeg ønsker deg masse lykke til. Og hvis det er noen trøst, er det flere som gruer seg. Hvis formen ikke er på topp på torsdag vurdere jeg å ta en dag egenmelding for å slappe av til fredag da jeg skal ha egguttak. Jeg ser an litt utover i uka.

Vi snakkes da!

Klem og god natt!

God Morgen Jolanta!

Er det ikke godt å ha den dagen med UL overstått? Jeg synes iallefall det. Føler meg roligere enn på lenge og klarer å tenke at jada, det får bare gå som det går. Fallhøyden er stor og jeg håper på det beste.

Når det gjelder dine kollega så hadde jeg rett og slett gitt f i henne. Ikke giddi å sløst bort min verdifulle tid og energi på hennes dumme uttalelser. Om du klarer å tenke sånn, at hun ikke er verdt det. Du må beskytte deg selv nå, og konsentrer deg om mennesker som gir deg noe, som betyr noe for deg.

Ja, vi travet nok forbi hverandre på Riksen i går. Jeg var der 0730 for blodprøver - og tenk at de hadde satt feil navn på min blodprøve rekvisisjon! Jeg hadde plutselig fått et svært så eksotisk navn, og jeg tenker bare at jeg håper de ikke driver av å bytter navnlapper så veldig ofte der oppe i 3. etasje! Kanskje jeg ender opp med en svært så eksotisk baby også!!!

Orka ikke å være der og dro hjem før UL. Slitsomt å reise så mye, men mer slisomt å sitte på en benk på riksen.

Jeg satt el-sprøyten i går og det var ikke noe å grue seg til.

I dag skal jeg leve mest mulig normalt før uttak i morgen. Det er jo ikke sikkert jeg har noe å ta ut da, vi får se. Jeg skal meditere etter jobb å sende litt energi ned til mine tre egg. Skal sende deg og alle andre jenter her inne noen positive tanker også underveis.

Har lest litt. Og det ser ut til at det er en del jenter som har få egg - tre-fire-fem men at det allikevel går bra. Vi får prøve å tenke på det. Mammas venninnes datter hadde nylig et forsøk og hadde bare tre egg. Men det ble full klaff!!!!!!!! Sånne historier er så gode å høre.

Ha en fin dag da! Håper du har det stadig bedre og ser frem til uttak fredag.

Klemmer fra

God kveld, Millerine!

Takk for oppløftende ord.

Jeg har det faktisk mye bedre i dag - timen hos homeopat i går hjalp. Litt nåler på de rette stedene i ørene, fotsone + et homeopatisk middel for psyken hjalp. I tillegg har jeg kun vært 1/2 dag på jobb i dag - vi har nemlig hatt skidag med påfølgende middag på Frognerseteren.

Jeg valgte å gå på beina, men det var så deilig å være ute og koble av fra jobben og dens omgivelser. Klarte å tenke på noe annet og det hjalp.

Snodig - jeg var også der 0730 for blodprøve...... det er alltid litt pågang da det er en del som må gå foran i køen pga noe medisiner de har tatt på morgenen, så de tar unna de nr. på 500-serien først før de begynner på nr. 1.

Det er jamme oppløftende med slike historier - da tenker man at det faktisk er håp. Men som hopeopaten sa til meg i går - det er ikke mengden egg som teller mest - man trenger ikke ha mange bra egg fordi om man har mange. Så jeg prøver å tenke på det da - at vi kan ha gullegget blandt våre få C";)

Jeg ønsker deg masse lykke til med uttak - så følger jeg hakk i hel på fredag. Jeg ser fram til det på en måte, men gruer meg også litt.

Vi høres!

Gode klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...