Gå til innhold

JolantaC";)AprilmorC";)Flippa m.flere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er hakk i hel katma...

Gikk det fint å stikke?

Når den første sprøyta er satt,går det plutselig som en drøm !

Jommen er dette spennende dager !

Masse lykke til til deg også.Er jo god plass til uke 12 jenter også her C";)

Klem

ja.. det begynner å bli spennende nå..

jeg har vært hos legen nå, og har sykemeldt meg... trenger å tenke på meg selv nå, og har stresset for å klare å komme meg på jobb den siste uken.. og tror ikke det er så bra... er så trøøøøøøøøtt..

når har du time på fredag da vilsågjerne??? jeg skal inn 9.45... er skikkelig spent på om det har skjedd noe som helst.. begynner å kjenne den oppblåste følelsen fra forrige gang.... nå skal jeg kose meg med en bok på sofaen før jeg skal på et møte på jobb...

mange klemzer fra

Hei på deg aprilmor.

Godt du lytter til kroppen,og gir deg selv den roen du trenger.

Jeg har vært på reise med jobben et par dager,men nå nyter jeg ferie og fridager frem mot de dager jeg vet resultatet av denne runden.Det er godt å slippe å tenke på jobb nå.

Ul på fredag klokka 12.Blir spennende ja.

Her er jeg også oppblåst som en ballong...

Men om det er det som skal til så...

Kos deg med god bok!

Klem fra

Annonse

Hei hei

Joda her begynner jeg å bli klar for UL, kjenner litt jobbing i eggstokkene, men ikke så mye som jeg har gjort før. Er litt redd for hva det betyr.....

Så bra at sprøytestikkingen går bra. Det er første stikket som er værst.

Klem

Hei Emma.

Når skal du på ul?

Hva slags sprøyter bruker du,og bruker du samme doser som tidligere?

I og med at det er første runde for meg har jeg ikke sammenligningsgrunnlaget...Men det kjennes godt i dag at det er noe som foregår der nede...Også kjenner jeg meg så utrolig trøtt !

Hilsen

Hei stikkere!

Nå har jeg også virkelig begynt å kjenne sprøytene, fra litt småkoselig jobbing i eggestokkene er de nå som en helt gjeng med arbeidskarer har slått seg ned der inne med borr og slegge og diverse redskaper. Tror i dag at jeg er så trøtt som nesten adri før, som etter en dobbeltvakt, trening og middagsselskap. Og jeg har ikke gjort stort i dag. Det er rart å oppleve hva som skjer med kroppen underveis gitt.

Går på trippeldose og det var jammen andre boller en enn enkel!

Gleder meg til neste sprøyte i kveld og ny UL fredag.

Klem

Hei Millerine :)

Så du er også trøtt altså ?

Da er det kanskje medisin relatert da....

Begynte å lure på om det var meg som var blitt bitt av latmarken jeg...

For jeg føler meg helt utslitt nå !Er jo ikke slik at jeg har gjort lite og ingenting da,men trøtt pleier jeg ikke å være...

Mye som skal forandre seg forstår jeg...

Blir mye spennende som skjer på fredag !

Hei vilsågjerne

Jeg skal på UL på fredag

Bruker Menopur denne gangen, har brukt denne dosen tidligere.

At jeg ikke kjenner så mye denne gangen vet jeg ikke hva kommer av, men det er ikke umulig at jeg har litt forsvarsmekanismer ute og nekter å kjenne etter. Vil ikke bli skuffet, vil ikke tenke på forsøket, sliten og lei.

Kan forresten skrive under på trøtt, kjennes ut som jeg har gått i hi for vinteren. Trenger fyrstikker til å holde øynene åpne!!

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Hei Emma !

Fredag blir en spennende dag for mange av oss ser jeg.Jeg håper virkelig det er en dag som bringer mange gode nyheter!

Heldigvis har solen gledet oss i midtnorge med sitt selskap i dag.Det hjelper både på humøret og entusiasmen.Måtte menopur gjøre susen for deg Emma.Håper på god utvikling til fredag !

Hilsen

Hei igjen Vilsågjerne!

Ja det er garantert medisinene som gjør oss så utrolig trøtte. Det er nesten litt surrealsitisk hvor trøtt det går ann å bli av dette. Men det er jo ikke så rart, medisinene er ikke småtteri nei, tenk på alt det kroppene våre jobber med nå. Men det er alltids lov å håpe på litt energi innimellom. Så langt har jeg erfart at ting går utrolig opp og ned. Håper du føler deg mer opplagt frem mot UL på fredag. Man blir jo litt gira samtidig som man er supertrøtt også av dette, slik føler iallefall jeg det. En merkelig blanding av premieslapp og tenåringsgira fordi det er så mye jeg er spent på.

Klem

Annonse

Hei Millerine.

Er bare så glad for at jeg slipper å tro at det er latmarken som har tatt meg jeg...hehe..Blir nok tidlig kveld på denne jenta gitt !Mannen skal nyte fotball likevel i dag,så her blir det foreløpig laptop i sofaen...*smiler*

Senga blir nok lett å finne i kveld...

Hei på dere jenter!

Her er jeg.

Jeg har vært til UL i dag, men legen sa var det tidlig å skulle ha masse egg nå etter bare 6 stikkinger. Men de ville se utviklingen. Blodprøven viste stigning så da var det i allefall skjedd noe. Så nå har jeg kjøpt ny dose ( over 7500,- fattigere, gitt) og skal stikke samme dosene fram til søndag og ny blodprøve og UL på mandag. Så langt er jeg.

Akkurat nå føler jeg meg som om kroppen er litt på utsiden av seg selv - er helt ferdig når jeg kommer hjem fra jobb. Brast i gråt med det samme. Da er det godt å ha noen til å holde rundt seg. Jeg er også trøtt og innmari tung i kroppen. Bruker masse energi på jobben for å konsentrere meg om arbeidsoppgavene i tilllegg til at jeg i dag har vært 2 ganger på Riksen. Ny runde på mandag - bare tanken er et ork.

Jeg må se an hva som skjer til uken - kanskje jeg må vurdere sykemelding eller ta en dag med egenmelding.

Vær du trygg, Vilsågjerne - det er nok ikke latmarken som har tatt deg. Vi har det på samme måte alle sammen. Jeg har absloutt ikke gjort noen ting i kveld jeg - orker rett og slett ikke. Heldigvis bare 2 dager til helga.

Nå er det snart UL for deg også, Vilsågjerne - spennende å høre da!!

Millerine - spennende for deg også om når du får uttak. Kanskje vi likevel får samme uken??? Kanskje vi sees i gangene på Riksen....??

Vi snakkes da, dere. Vi har jammen spennende dager foran oss.

Gode klemmer fra

Godt å se at erfaringene er så like. Her er det full aktivitet i magen, spesielt nå på kveldstid.

Er oppblåst, ser ut og føler meg faktisk 3 måneder på vei.....

Trøtt og sliten, og tårene er aldri langt unna... Helt forferdelig arbeidsuke, ALTFOR mye å gjøre...

(Herregud det er vinterferie, burde ikke folk være borte fra byen og slutte å plage meg på jobb....? ;))

Jeg kunne jo fått sykemelding uten problemer, men det er like ille å tenke på all jobben som gjenstår å gjøre når jeg kommer tilbake etter ei uke sykemeldt..

Var på kafe med mine aller nærmeste venninner i kveld, og før vi gikk hver til vårt fikk jeg laaange klemmer hos dem hvor de ønsket lykke til. Måtte bare svelge og svelge og svelge klumpen i halsen, for hadde jeg begynt å gråte hadde jeg garantert tippet helt over....

Og jeg må bare innrømme at jeg er redd og nervøs.

Dette er (foreløbig) mitt livs "inngrep" hvis alt går som det skal. Bare tanken på at vi drar til Trondheim som to, og kan være tre når vi kommer hjem.... Uten at vi vet det... Det er så mange tanker nå at jeg får ikke helt til å sortere...

God morgen jenter,og grattis med dagen ! C";).

Jeg er vel kanskje ikke noen typisk rødstrømpe da,men husker jo datoer likevel...

Våknet i dag som vanlig klokka 6 og inntok medisin...Men jeg var så utrolig stinn i magen !Nesten kvalm!Hoppa under dyna igjen jeg...og tok 2 ekstra timer på øyet...Det gjorde godt !

Kjenner meg godt igjen i det du skriver også Flippa.Man er i en utrolig følsom periode,og tårene er aldri langt unna.Føler meg tydelig prega av alle disse hormonene ja...

I dag er det ny runde med akupungtur for meg.Gleder meg,da jeg føler på kroppen at det gjør godt !

Ønsker dere en flott 8 mars.

I morgen er vi mye klokere mange av oss.

Jeg er syk av spenning !

God morgen! Ny dag med stikk og spray og alarm for å huske alt... Og jobbing. Jeg tenker at ideelt sett burde vi hatt fri alle mann når man begynner med stikking for da blir livet så tøft på mange plan. Aller mest lyst til å bare ligge på sofaen å se film, sove, gå en tolig tur og så sove mer igjen.

Kjenner faktisk ikke så mye til min trippeldose lengre. Det bare stikker litt på den ene siden, og murrer svakt. Kanskje legen sier at jeg må ha elefantdose i morgen? Usikker på hvor mye man BØR kjenne egentlig. Sikkert forskjellig fra person til person.

Ja Jolanta! Kanskje vi blir trillet forbi hverandre på hver vår seng i bedøvelsesrus i gangene på Riksen til uken! Godt din første UL er over og at det gikk fint. Da er det bare å manne seg opp til neste - helt enig med deg at det er nesten uutholdelig å skulle gjennom en så lang dag på Riksen igjen. Jeg tar meg helt fri i morgen og satser på å få sovet et par timer hjemme mellom hver økt.

Ha en fin dag alle!

Klem

Hei!

Ville bare si lykke til til dere alle jeg!!!

Hvordan så eggposene dine ut på dag 6 jolanta? Jeg var på ul idag, på dag 8. De var på ca 7mm. Skal også tilbake på mandag:o) Blir spennende neste uke for oss!!! Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!

Klemmer

hei hei folkens...

skulle egentlig vært på ul om 5 min jeg, men de ringte i går og ville jeg skulle komme klokken 14 istedet... begynner å bli spent nå, selv om jeg ikke sier det til noen andre enn meg selv.. da blir alle så forventningsfulle.... de tror det er gjort på en tiøring i blant,.. skal gjennom mye før rugetiden jeg enda, men det tenker de ikke på nei.. hehe

så nå driver jeg å venter på at klokken skal gå... så jeg kan få vite hva som skjer i mine eggstokker... håper bare de er en del større i dag... please...

mange klemzer fra spente og tankefulle

Hei på deg Aprilmor :)

Da går vi her og venter sammen da.

Jeg skal på ul klokka 12.

Er nok litt utålmodig...litt smånervøs...Men det går nok godt !

Er så spendt på om jeg skal stikke mere,eller om det er eggløsningssprøyten neste..Håper det da.Men man får ta den beskjeden man får..Blir godt å vite da uansett...

Er jo freddan i dag også,så det ligger an for en skikkelig god middag med kjære i dag...Har vurdert om jeg skal lage den,eller rett og slett ta med mannen på resturant...Vi får se.De siste dagene har jeg jo vært i seng klokka 10 omtrent,så jeg stiller vel ikke opp med noe energi kick til kvelden heller....*ler*

Lykke til Aprilmor,og alle dere andre jentene.

Klem fra

Da sitter jeg og mannen min å venter på UL på st.olavs.... Er SÅ spent på hva som skjer fremover nå... (og spent på om denne meldingen kommer frem ettersom jeg legger inn innlegg via mobil..) Ønsker dere alle som skal til samme undersøkelse i dag lykke til, spesielt til vilsågjerne som er i stolen en time etter meg... ;-)

Hei igjen jenter ...

Da har jeg vært på ul...

Og forventningene har sikkert vært høye i takt med aktiviteten i underetg.Men beskjeden var i alle fall stikke i 3 dager til med høyere dose.Der var mange eggposer,men de var ikke store nok...

Men det håper jeg de blir bare de får helga på seg !

Håper dere andre har fått gode nyheter nå.Uansett så blir det vel en begivenhetsrik uke i uke 11...

4000 raske i ekstra medisiner her i dag..

Men som sagt,det går jo til en god sak!

Klem fra

Ja, jeg var spent nå, Vilsågjerne, hvordan det hadde gått på UL i dag.

Jeg har nå 2 dager igjen med stikking før neste UL på mandag, så får vi se hvordan utviklingen har blitt da.

Det er i allefall et eller annet som skjer der nede.....C";)

Sant som du sier - pengene flyr, men det går til en god sak.

Vi har i allefall kommet over 15 000,- grensa allerede.....

Millerine: Hvordan gikk det for deg i dag da?

Neste uke er det uke 11....det blir nok en spennende uke for flere av oss.

På jobben skal vi ha skidag med påfølgende middag på tirsdag, men jeg sa jeg ikke kunne melde meg på nå. Tenk om det skjer noe annet spennede da.....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...