Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Kjøpte inn en relativt stor, fin bag, som jeg skulle ha tingene mine i (Ting iht. til den "tradisjonelle føde-bag-listen") Med stor, tykk morgenkåpe, pluss en del varianter av mammatopper(får ikke bestemt meg for hvilke jeg sjal bruke, da jeg ikke vet hvor stor jeg er dagen etetr at jeg har født...) ser jeg at bagen fprt blir full. Er fristende å ta med en liten tilleggsbag....men ser det rart ut å ta med 2 bager til sykehuset? Hva skal dere gjøre? (Hilsen hun som også har problemer med å pakke riktig når hun skal på ferie....)
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 har bare en liten bag jeg skal ha med meg.. er begrenset for hvor mye klær man får bruk for på 2-3 dager.. jeg ha blitt frarådet å ta med morgenkåpe... da kjempemange har d med men de bruker den ikke..
MissAntrop Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Det synes jeg var et særdeles relevant spørsmål Har nemlig selv lurt litt på det. Jeg tenkte jeg skulle ta med en sånn liten trillekoffert, men da jeg pakka den i går, så fikk jeg overhodet ikke plass. Så da ble det en større bag. Men enda da sliter jeg. Men da minnet sambo meg om en viktig ting; de skapene som er på sykehuset (ihvertfall på Riksen) er ikke spesielt store, så om jeg vil ha plass der, er det ikke så lurt å ta med så masse. Nå vet jeg ikke hvordan det er med deg og avstand til sykehuset, men for oss så er det 10 min, så derfor har jeg pakket en liten bagpose klar som sambo kan ta med mens jeg ligger på barsel, og så får han ta med seg skitne eller ubrukelige klær hjem
ninsoer Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 ja og så er d jo fort gjort å hente noe om d er noe man trenger
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Tror egentlig ikke den trenger være så stor, hadde med altfor mye sist ihvertfall. Brukte nesten ikke noe av det. Ikke morgenkåpen heller.... Dessuten måtte vi bytte mellom flere rom på føden, da var det slitsomt å dra på alt det der. Denne gangen skal jeg ikke ha med meg mye i det hele tatt. Ønsker å reise hjem så fort som overhode mulig!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Da jeg fødte i 2005 hadde jeg pakket to små bager. En til meg med klær, lesestoff, kamera osv som jeg tok med inn på føden da jeg ble innlagt. I den andre var ting til babyen. Den sto i bilen til vi fikk bruk for den da, og ble vel pakket mest for artig. Vi bor 3 km unna sykehuset, og det tar pappaen 15 minutter å hente noe hjemme liksom.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå