Gå til innhold

Hypatia&Rosa07 sin skravletråd:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fint, fint! Godt å høre at du er kvalm. Jeg håper så inderlig dette går bra for deg. Synes det er litt for lenge til torsdag, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er garantert den lengste uken i mitt liv så langt!!!!!

 

Men holder nok ut dette også skal du se;-)

(ikke det at jeg har noe valg heller.............................)

 

Natta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg torsdag!!! Hvordan er magefølelsen?

Selv har jeg ul på fredag, grugleder meg til det. Slapper vel ikke helt av enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen nå:-) (teller ned)

Magefølelsen er veldig opp og ned,får noen kraftige mensliknende smerter innimellom,og da tenker jeg selvfølgelig at:Nå begynner det:-(!!! Men så går det over igjen,og jeg langt fra klokere....

 

Men ser nå at det er flere her inne som har vært i min sitvasjon som har fått et positivt svar,og sånt gjør godt å høre nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Skjønner at du grugleder deg ja.......

Hvordan er formen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo, formen er kanskje litt bedre, selv om jeg fortsatt er trøtt som en strømpe og tidvis veldig kvalm. Men synes vårværet hjelper betraktelig!

Ser at flere har svart deg og gitt håp, det er jeg glad for. Selv om jeg ikke har opplevd det selv, så vet jeg jo at mange har blødd og likevel beholdt fosteret. Men hvordan er det egentlig med de blødningene nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare sånn at jeg får det på papiret da jeg tørker meg,og sånn har det mer eller mindre vært siden jeg var på ul forrige uke....

 

Ja vårværet gjør underverker,det er deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen vet du! Hvordan er følelsen? Kjenner du at dette kan gå bra? Fortsatt ikke noe rødt blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg veldig utafor....:-(

Men tror det er et resultat av en tøff uke!! Har ikke gjort en dritt,men allikevel føler jeg at jeg ikke har hatt fred 1sekund,og at jeg hele tida har hatt noe i hodet selv på natta!!!!! Så er supersliten nå......!!!!!!!!

 

Hadde noen kramper i magen i går,3-4 stk,også gikk det over.

Det som har kommet på papiret i dag er brunt,og nå så det ut til å bli rosa igjen...

Føler ikke jeg er noe klokere enn på torsdag,men jeg føler meg så sikker på at ikke det er noe liv der,så følelsen er vel dårlig!?!?!?!

 

Men håper stadig,og de tilbakemeldingene jeg har fått av deg og andre her inne har virkelig hjulpet på denne uka.

Nå vil jeg bare få morgendagen overstått;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg synes så fryktelig synd på deg! Så trist og vondt at du skal måtte oppleve dette! Hva slags kramper var det? Jeg tror ikke du har mistet ordentlig enda, siden du ikke har blødd rødt, så det er fremdeles håp, ikke sant?

Hvor er det du skal i morgen (hvilken lege/hvilket sykehus)? Jeg skal tenke på deg hele tiden! Når på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva de sier,det som ikke tar livet av deg blir du sterkere av;-)

Nei da,men jeg prøver å tenke som så at om det først skulle skje at jeg mister så er det godt det evt skjedde så tidlig. Tenk på de som mister etter flere mnd....... Dessuten har jeg jo 2 flotte gutter,som jeg kan "trøste" meg med til jeg evt skulle bli gravid igjen!!!

Har ikke tatt sorgene på forskudd,men jeg FORBEREDER meg på det værste......

 

Jeg skal på SiV (Tønsberg). Aner ikke til hvilken lege, men jeg har time kl.13:20. Så da skal jeg gi deg beskjed så fort jeg er hjemme igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du love!!! Jeg har en ganske aktiv arbeidsdag i morgen som ikke tilbringes foran pc-en, så det kan hende du ikke får svar fra meg før ved tre-firetiden. Men jeg lover at det første jeg gjør når jeg får anledning, er å sjekke etter svar fra deg!!

Du har sikkert skjønt at jeg er like usikker som deg på hvordan det kommer til å gå med deg, og at jeg prøver å verken svartmale situasjonben eller gi deg falske forhåpninger. Jeg synes det er vanskelig å tippe i den ene eller i den andre retningen og vet ikke hva jeg skal tro. Siden situasjonen er som den er og du kan ha blitt senere gravid enn du trodde, du er kvalm og du har ikke hatt virkelige blødninger, så velger jeg å tro at du ihvertfall ikke har abortert enda. Alle mine aborter har inkludert mye (!) rødt blod.

Jeg mener fremdeles at dette KAN gå bra. Jeg skal være her uansett hvordan det går, og jeg vet litt både om hvordan det er å miste, og hvordan det er å få gode nyheter. Ta livet med ro i kveld. Jeg tipper at i morgen føler du deg mange kilo lettere, uansett hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du, LYKKE LYKKE TIL, jeg tenker på deg og krysser fingrene!!!! Sender masse gode tanker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det!!

Har aldri vært så skjelven i hele mitt liv tror jeg....

Samboer er i dusjen etter en kort dag på jobb,så nå er vi snart klare til å dra!!!!

 

Gir beskjed med en gang jeg er hjemme;-)

Ser så frem til å få et svar nå.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tenker hardt på deg - nå er du vel hjemme snart? Jeg venter i spenning!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har dessverre ingen gode nyheter,men er allikevel mange kilo lettere;-)

 

Det eneste de fant var en fostersekk med et fosteranlegg,og noe mer enn det har det aldri blitt:-(. Så når det først skulle gå galt er jo det en stor trøst da på en måte.....

Kroppen min prøver å kvitte seg med det som er,men får det ikke helt til.... Derfor har jeg ikke blødd ordentlig og hatt kraftigere smerter enn det jeg har hatt!

 

Jeg har det faktisk ganske bra,det var som jeg trodde,at denne uka uten å vite har vært tøffere enn å få svare på at det ikke vil bli noe!!!!

Var jo veldig forberedt på dette,magefølelsen forteller en mye;-)

 

Så i morgentidlig skal j møte fastene på sykehuset for utskrapning.

Skal bli godt å bli ferdig med dette!!!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! Så utrolig utgjort og urettferdig!!

Men vi visste jo at dette kunne skje. Så nå er det bare å gjøre alt for å ta vare på deg i ukene som ikke-gravid. Du vet hva du skal nå? Leie film, drikke vin, spise god mat, kose deg! Gå en tur, gjøre alt du har lyst til. Kanskje barnevakt og kino?

Du. Dette fikser du, det vet du jo allerede, og jeg er glad for at du slipper å lure. Kjempeflott med utskrapning, det tror jeg er det beste. Det tar nesten ingen tid og etterpå er du god som ny (nesten).

Kjære Rosa. Neste gang går det fint. Nå slapper du av og passer på deg selv, ok?

Jeg sender gode tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk.... Får faktisk nesten helt barnefri i helgen.. Han ene skal være med mommo og bestefar i campingvogna. På lørdag er vi bedt på fest,så jeg håper å være sånn passe i form til det:-) Skal hvertfall være litt sosial om ikke annet!!

I kveld skal vi lage taco og kose oss etter at guttene har lagt seg,og det blir deilig!!!:-)

 

Tusen takk for støtten,Hypatia. Du har vært en stor støtte..

Vil gjerne at vi holder litt kontakt allikevel da. Kommer til å være nysgjerrig på hvordan det går med deg vettu!!;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart vi skal holde kontakten! Du er jo dessuten sikkert gravid igjen veldig snart, ikke sant? To måneder så har vi deg her igjen, tenker jeg! Vi kan jo holde på denne tråden?

Kos deg i kveld! Nyt barnefri og sov lenge! Få kaffe på senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil veldig gjerne holde på denne tråden:-)

 

Vi ble anbefalt å vente en mens før vi startet på igjen...

Legen jeg hadde mente at når hodet er klart er kroppen klar;-)

 

Så da er det på'n igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt flott ut. Vent en mens og start igjen. Det gikk fint med meg da jeg ble gravid etter en mens, da fikk jeg sønnen min. Vi satser på bedre lykke i mai!!! Kos deg masse med taco i kveld, da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare kjapt innpå for å si at HURRA!! Jeg er 9+3 med et sprellende foster som danset og vinket der inne! Helt fantastisk ultralyd i dag. Nå drar jeg på hyttetur, jeg sender gode tanker til deg og ønsker om en avslappende og rolig helg der du får stå i fokus. Ta vare på deg selv. Det blir snart din tur igjen, og da skal vi feire!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig moro å høre!!!! Har tenkt på deg i dag...

 

Jeg er hjemme og i fin form,bare litt uggen og trøtt;-)

Ble operert kl1300 og det tok 10min. Kjapt og greit!!!

 

Resten av dagen skal jeg tilbringe på sofaen........

 

Gratulerer med det bankene hjertet,og god helg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det går veldig bra....

Ikke noe vondt etter inngrepet,men kjenner at jeg er sliten etter alt dette!!

 

Denne uka skal j bruke på å samle krefter å få litt overskudd!!!

Gleder oss allerede til å begynne på igjen:-)

 

Regner med at du har hatt en topp helg???!!!!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...