Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!!!!

Da laget jeg en ny en;-)

klem,klem

Skrevet

Haha, ja, da har vi to.... :-)

Skrevet

Ikke sant!!!

Hvordan er formen for tida???

Skrevet

Jo, nå har jeg svart i den andre tråden. Vi kan velge oss denne, så kopierer jeg inn svaret fra den jeg startet. I'll be back!!! Ikke bruk den andre tråden, da!

Skrevet

Ok da,fortsetter her da!!!! Er det mulig,he,he....

Skrevet

Har aldri hatt egen tråd før! Det blir fint.

Jeg har den samme trøttheten som du beskriver. Føler meg usigelig tung og slapp, og kan sove i timevis. På jobben er jeg lite produktiv, utsetter tankearbeide og gjør det mest nødvendige. Jeg er ikke kvalm på den måten at jeg kaster opp, men jeg har begynt å få mataversjoner, det er masse jeg ikke har lyst på. Jeg har kanskje blitt "enklere" i matveien. Vanligvis synes jeg brødskiver er ulidelig kjedelig og foretrekker en god salat eller aller helst et varmt måltid, men nå er ristet brød med pålegg noe av det beste jeg får. Må dessverre også si at jeg har mer lyst på usunn mat enn på grønnsaker. Ser jo hvor dette bærer! La på meg 22 kilo med sønnen min. Hadde vært godt å slippe det, men det virker mye enklere når man ikke er gravid...

Trene har jeg helt sluttet med, kreftene strekker overhodet ikke til. Kanskje når jeg kommer over i 2. trimester?

Det skal bli en sann lykkens dag når jeg bikker 12 uker!

Skrevet

Andre symptomer hos deg? Hvor langt er du i dag? Jeg ble jo satt litt tilbake da jeg var på ultralyd, så jeg er 8+0 i dag ifølge legen (skulle egentlig vært 9+0, tror sannheten ligger et sted midt imellom).

Skrevet

Ja det er noe med de 12ukene....

Også begynt sånn som deg i forhold til mat,mye av det jeg alltid har likt smaker ikke i det hele tatt. Fyser veldig på ting som er surt og salt...

La på meg 14kilo med første mann og 15kilo med andre mann,så det er jo ikke så galt,men utgangspunktet kunne vært bedre..he,he... det samme gjelder også nå... Men ,men...

Tror nok det blir mer denne gang,for nå blir jeg høygravid på sommeren og faren for mye vann i kroppen er større da enn på vinteren. Og hvertfall nå når jeg alt har begynt å hovne opp!!! Krysser fingrene for at det går over igjen;-)

Trene håper jeg at jeg skulle klare å begynne med til uka,men da må det bli en drastisk endring i formen:-)

Skrevet

Må gå nå;-)

Skal besøke ei kusine....

Sees kanskje etterpå da:-)

Ha det fint så lenge!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Håper så veldig at det går bra med oss!

Trene... jeg har egentlig gitt opp, jeg.. Trente helt til uke 7, men nå går det ikke mer, kroppen orker ikke. Jeg som var så full av ammbisjoner! Jobber hjemme i dag (har ikke blitt så mye jobbing! Er egentlig 50% sykmeldt fram til 12 uker, men det blir stort sett nesten fulle dager likevel, så jeg har ikke dårlig samvittighet). Har vært på butikken og kjøpt masse frukt, grønnsaker, yoghurt og vaskiemidler, tenkte jeg skulle gå over huset, som ser helt forferdelig ut etter at jeg har ligget på sofaen i ukesvis, men foreløpig sitter jeg bare her... Snart skal jeg reise meg!

Skrevet

Kjenner meg godt igjen ja!!!!

Vil,vil,men får det ikke til;-)

Vi kan hvertfall krysse fingrene for at det skal bli bedre:-)

Skal på jobb i kveld jeg,jobber på en fritidsklubb,og klare å holde ut der for tiden er et prosjekt i seg selv!!!!! Gjesp,gjesp......

Skrevet

Du får ha lykke til i kveld... sov ut på forhånd... og ta en kopp kaffe...

Givende og viktig arbeid er det i hvert fall!

Skrevet

Hei!

Hvordan har du det?

Jeg har fått time hos legen nå kl.14.

Begynte i går med skikkelig diare,magekramper og litt rødlig utflod:-(

Går greit når jeg ligger på sofaen,men bare jeg skal på do får jeg vondt... Håper jeg blir henvist til ul,for jeg har så på følelsen at det er noe galt og klarer ikke roe meg.

Blør ikke lenger,men har jeg beveget meg litt kommer det brunligutflod(litt på samme måte som på slutten av en mens)

Måtte bare få det ut!!!!

Skrevet

Å nei!!! STAKKARS DEG!

Jeg vet veeeeldig godt hvordan dette er. Nå er du hos legen, jeg krysser fingrene for deg. Håper du får en ultralyd som kan gi en bekreftelse for deg. Det går jo omgangssyke nå, så vi får inderlig håpe det bare er magetrøbbel som gjør at du blør. Uansett hvordan det går i dag, så svar meg, ok?

Håper på positivt nytt fra deg i løpet av en times tid. Sender bare gode tanker. Klem fra meg

Skrevet

Nå er jeg spent - hvordan går det med deg??

Skrevet

Huff ... hvor blir det av deg, da?! Lov meg å svare om du er her?

Skrevet

Hei!!!

Ble sendt rett til sykehuset for UL,har en veldig alright lege og han tar all bekymring fra gravide damer på alvor:-)

Men der inne ble jeg ikke noe klokere:-(

Fikk ul og legen så en fostersekk,men den var så liten at han kunne ikke gi meg svar på om det var en SA på gang eller om det var en veldig veldig tidlig graviditet... Skal tilbake om en uke for ny ul.

Det som er da,er at spiren min må ha sluttet å ta til seg næring,vært død en stund og kommer først ut nå. Eller at jeg har blitt gravid på et HELT annet tidspunkt enn jeg har regnet ut!!!??? Håper selvfølgelig på det siste;-)

Men å måtte gå her en uke uten å vite,det er absolutt det værste!!!!!!

takk for at du bryr deg:-)

Skrevet

Huff, dette var jo ikke noe koselig! Er det noen mulighet for at du har blitt gravid senere enn du trodde, da? Når fikk du for eksempel positiv test? Har du svangerskapssymptomer nå? Og hvordan går det med blødningene?

Klart jeg bryr meg. Har vært der selv!

Har du forrestne fått sykmelding? Selv om du er vikar, synes jeg du skal la deg sykmelde en uke, og legge deg i ro.

Jeg sender gode tanker og gleder meg til å høre fra deg igjen!

Skrevet

Ja det kan jo være en mulighet for det,prøver å vri hjernen for å finne ut når;-)

Fikk positiv test 10dager over forventet mens,og med guttene testet jeg positivt 3dager før mens. Og dette har jeg tenkt litt på i ettertid.....

Ja jeg har forsatt de samme symptomene,trøtt,ømme pupper og veldig sliten! Har ikke blødd mer enn at det er slim blandet med blod som kun kommer på papiret,så det magekrampene som bekymrer meg mest!!!! Men kan jo ikke utelokke at det er en mageinfeksjon heller da...

Ble ikke sykemld,men benytter meg av egenmld i morgen;-)

Klarer ikke fokusere nok til å ha noe der å gjøre i morgen,og da skal jeg ikke jobbe før på onsdag!!!

Prøver så godt jeg kan å slappe av å tenke gode tanker jeg også,men til tider er det lettere sagt enn gjort!! (det vet nok du alt om!!??!!)

Skrevet

Det vet jeg endel om, ja. For meg har det aldri endt bra når jeg gar begynt å blø, men det du skriver her synes jeg gir nytt håp. At du ikke testet positivt før 10 dager etter IKM, tyder jo på at du kan ha hatt eggløsning 10 dager etter forventet også. Og da er du kommet 10 dager kortere enn du trodde, noe som kan stemme med at man ikke ser hjerteaktivitet på ul - ikke sant?

Jeg testet meg jo opp og ned og i mente før jeg ble gravid, som en del av utredningen for habituell abort, og da skjedde det faktisk to sykluser på rad at eggløsning og dermed mensen kom over en uke for sent. Vanligvis har man kunnet stille klokke etter mensen hos meg, men stress kan forårsake sånt...

Legg deg i ro og tenk positive tanker. Hold et øye med blødningene, men ikke ta sorgene på forskudd. Dette kan gå bra. Jeg håper du får ny ul om noen dager?

Skrevet

Ja jeg krysser alt jeg har...

Takk for oppløftende ord!!!:-)

Og jeg beveger meg hvertfall ikke herfra før jeg har fått et endelig svar om en uke;-)!!!!!

Skrevet

Ligg i ro. Få mannen til å leie noen filmer til deg (eller kjøpe skoesken med Sex og Singelliv... ). Bunkre opp med sjokolade og brus eller noe annet du har lyst på. Når ungene sover er det bare kosetid for deg!!

Skrevet

Da er guttene lagt så nå skal jeg legge meg på sofaen,og der kommer jeg til å bli;-)

En stund siden siste krampe og fargen på slimet har vært borte de tre siste gangene jeg har vært på do,og i steden har jeg blitt innmari kvalm... Håper det er et godt tegn,tar det hvertfall med meg;-)

Snakkes i morgen da,om du er her!!!

Logger ut for i kveld!!!!

Ha en fin kveld...

God natt:-)

Skrevet

I like måte, er glad for å høre at kvalmen har kommet og blodet har stoppet. Sender gode tanker. Prøv å kose deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...