Gå til innhold

Et dåp spm her og..

Anbefalte innlegg

Vi skal ha dåpsfesten hos svigers pga plassmangel, og det har tydelgvis gitt svigermor "rett" til å bestemme!

Er jeg sær om jeg ikke vil servere alkohol???? (for det har jeg hverken budsjett eller lyst til) Av mat blir det hjemmelaget koldtbord og kaker. Synes det er unødvendig.... ei heller at det passer seg i en barnedåp. (men det er nå meg da)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8522542-et-d%C3%A5p-spm-her-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke en søndag? Og slutter det ikke ganske tidlig? Jeg vet ikke jeg, men jeg har ikke tenkt tanken en gang at man bør servere det. Jeg har vært i 4 barndåper. Ikke servert alkohol der......

Vi skal ha snitter, kaffe og kaker. Til snittene serverer jeg brus og vann.

Gudstjenesten begynner jo 11.00 også er det hjem til oss etterpå. Syns ikke det er nødvendig å servere alkohol i 1400 tia en søndag....

Og selv om det er hos svigermor så har hun ingen rett til å bestemme. Så sant hun ikke betaler alt (og det ser det ikke ut som) og ordner alt uten at dere hjelper til.

Nei, du er ikke sær

Annonse

vi skal ha dåp om en og en halv uke og vi skal ikke ha noen form får alkohol idåpen. syntes ikke det hører hjemme i en dåp. vi skal servere hjemmelaget koldtbord og kaker, brus, vann, kaffe og te....det holder mer enn nok... dessuten er det ditt valg når det er ditt barn,,,

lykke til med dåpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...