To fine jinter ;o) Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Den nydelige jenta vår kom til verden 3. mars kl.15.20. Kom hjem i går, og alt går kjempefint!! Ble lagt inn fredag 2.mars. Skulle bli satt i gang morgenen etter pga kraftig bekkenløsning og fordi jeg begynte å bli veldig sliten. Har hatt en del å stri med dette svangerskapet. Lørdag morgen sjekket de modning for å finne ut hvordan de skulle sette i gang fødselen. Da sa legen: "Tror nok ikke vi kommer til å sette igang noe fødsel her nei, du har jo 4 cm åpning. Så dette kommer nok av seg selv i løpet av dagen". Han strippet noen hinner, og kl.12.00 startet riene av seg selv. Kort fortalt var babyen vår ute 3 t og 20 min senere, kl.15.20. Jenta, som enda ikke har fått navn, var 3675 gram og 52 cm lang. Fødselen gikk veldig bra. Var selvfølgelig ikke noe godt akkurat, men etter forholdene gikk det fint! Kom hjem i går. Så nå skal vi bare kose oss ) Klem,
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så masse... Gleder meg stort til det er min tur til å hilse på arvingen jeg går rundt med her... (heldigvis bare 17 dager igjen til termin....)
mamman&lilleprins Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så mye med jenta!! Gleder meg masse nå til vår lille kommer om et par måneder:)
shayan_jente_04.04. Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 grattis masse da! deilig å få det overstått! jeg sliter selv med bekkenløsning, så det kan hende fødselen min oxo settes i gang før termin, ska til vurdering til tirsdan nå......må dere kose dere masse! , trøst deg med at du kan ligge på magen nå...he he klem
@nita+Sebastian Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så mye og kos dere masse masse i tiden fremover:o)
babyandme Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Å, så koselig da;o) Gratulerer så masse og kos dere med den lille! Bare 12dager til termin her, og jeg gleder meg..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå