Gå til innhold

skummelt.... over ikm nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle SENEST hatt ikm i går. Pleier aldri gå over ikm med mindre... men så har jeg jo testet. den var negativ... men... det var den jo sist også, frem til jeg var 5 dager over... hmm.... skulle jo ikke prøve denne måneden. har begynt på noen medisiner.... oddsen for klaff er jo liten. Hadde sex 3 dager før el TIDLIGST, men tror det muligens var 4....Mulig det var en minimal skygge på testen min. men nå skal det jo sies at jeg ofte ser det jeg vil se...

i dag fikk jeg plutselig så kraftig kvalme at jeg nesten spøy. enda ikke hvitt den. MEN tror oppriktig at det bare er et tegn på omgangsyke eller at jeg ikke tålte hostesaften jeg måtte ta i natt.

tror jeg får mensen når som helst, håper egentlig det... for jeg vil igrunnen ikke at det skulle klaffe denne måneden, selv om jeg på en måte vil det. jeg har jo tatt disse medisinene, og da ender det sikkert i nok en SA, og det orker jeg ikke nå.... grmf... skulle jeg ha tenkt på før, yes i know.

må snart legge meg. spyr nesten igjen. håper at jeg slipper den kvalmen her stort lengre :-(

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...